بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و معاون طرح و توسعه شرکت...

صبح امروز هشتم تیرماه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و معاون طرح وتوسعه شرکت به همراه نماینده مجری طرح از طرح آب رسانی مشگین شهر و آبگیر خیاو چای بازدید کردند.

صبح امروز هشتم تیرماه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای  اردبیل و معاون طرح و توسعه شرکت به همراه مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر و نماینده مجری طرح از طرح آب رسانی مشگین شهر و آبگیر خیاو چای  بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه معاون طرح و توسعه شرکت از روند اجرایی طرح آب رسانی مشگین شهر و همچنین از محل رانش که در مسیر آبگیر به تصفیه خانه بود نیز بازدید به عمل آوردند.

مهندس عباس جنگی مرنی در این بازدید راهکارهایی را برای اجرا و اصلاح این محل رانش به مشاور ابلاغ کرد و همچنین از آبگیر خیاو چای که تامین کننده آب شرب شهر مشگین شهر می باشد بازدید کرد .

وی در ادامه در خصوص پیگیری جدی برای تامین اعتبار این طرح از هر منبع ممکن جهت اجرای سریع و تکمیل آن خبر داد و تصریح کرد: مصمم هستیم برای برخورداری مردم منطقه از آب شرب سالم و بهداشتی نمامی تلاش های خود را بکار ببندیم.

نماینده مجری طرح  آب رسانی مشگین شهر در این برنامه هدف از طرح آبرسانی مشگین شهر را تامین آب شرب مشگین شهر و بخش مرکزی اعلام کرد.

مهندس حسن کروبیان کلیات طرح آبرسانی مشگین شهر را تشریح کرد و افزود: طرح آبرسانی مشگین شهر با پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصد در حال اجرا بوده و دارای ۳ پروژه مجزا می باشد و اعتبار مورد نیاز برای اتمام کل پروژه 2 هزار و 400 میلیارد ریال می باشد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات