برگزاری جلسه بررسی در خصوص گزارش عملکرد ماهانه سامانه پنجره واحد...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در راستای بررسی عملکرد پاسخگویی به استعلام های تامین آب و تعیین حد بستر وحریم رودخانه واصله از پنجره واحد این شرکت با حضور مدیران امورمنابع آب شهرستانهای تابعه،خانم لیدا آشوری معاون برنامه ریزی و مهندس اکبر باقری معاون حفاظت و بهره برداری در سالن شهید مهدی خلیفه، برگزارشد.

در ابتدای جلسه،مهندس باقری ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت شهدای واقعه هفتم تیر و یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی،در خصوص هدف از تشکیل این جلسه، اظهارکرد: در این جلسه برای رسیدن به یک دیدگاه و عملکرد مشترک در راستای تسهیل و تسریع در رسیدگی به پرونده های منابع آب زیرزمینی دور هم جمع شده ایم و از مدیران شهرستانها و نمایندگان این سامانه در شهرستانهای تابعه انتظار می رود با تمام تلاش و همت خود، درخواستهای واصله به این سامانه را سریعا جمعبندی، بررسی ، اعلام نتیجه و بارگذاری نمایند.

وی،به مدیران امورمنابع آب شهرستانهای تابعه تاکید کرد:در صورت لزوم و درخواست مکتوب مدیران امور، تفویض اختیار در خصوص پاسخگویی به ارباب رجوع در پنجره واحد، پس از بررسی ،ابلاغ خواهد شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان، با اشاره به لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های حریم و بستر رودخانه، به مدیران این دو حوزه ماموریت داد طی هفته جاری نکاتی را که در روند رسیدگی به این پرونده ها، وقفه ایجاد می کند شناسایی و برای رفع آنها به این معاونت ارجاع دهند.

باقری،مدیران امورمنابع آب شهرستانها را از افراد حاضر و وظیفه شناس در خط مقدم رسیدگی به پرونده های منابع آبی استان دانست و اذعان داشت:این معاونت از هیچ کمک و حمایتی از این مدیران و همکاران آنها برای پیشبرد اهداف عالی شرکت، دریغ نخواهد کرد.

خانم آشوری نیز، ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه و حضور مدیران امورمنابع آب شهرستانها و نمایندگان سامانه پنجره واحد در این جلسه،گفت: حذف بوروکراسی اداری، تبادل دقیق تر اطلاعات، کاهش تردد و زمان انجام کار، ایجاد عدالت اجتماعی و افزایش قدرت نظارت ، از مزایا و اهداف این سامانه می باشد.

وی، به لزوم دقت ارباب رجوع و همچنین همکاران نماینده این سامانه در شرکت آب منطقه ای زنجان و امور منابع آب شهرستانهای تابعه در بارگذاری درخواستها در این سامانه اشاره کرد و افزود: مجوزهای مربوط به حوزه هایی همچون تولیدات دام و طیور، شیلات، گلخانه ها و ... از طریق این سامانه انجام می گیرد.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای زنجان،گفت: اخیراً سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری استان زنجان در راستای تسهیل جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی به استان زنجان ایجاد شده است و از این شرکت ارائه پاسخ مناسب و اثر بخش در جلسات مدیریت برنامه ریزی استان مورد انتظار است.

آشوری، عمده رسالت و هدف ایجاد این سامانه را کاهش مراجعات حضوری، دانست و تصریح کرد: اخذ تمام مدارک لازم جهت تکمیل پرونده، شفاف سازی روند گردش درخواست ها، جلوگیری از استعلامات تکراری و توسعه دولت الکترونیک بین دستگاه های اجرایی از دیگر اهداف این سامانه می باشد.

در ادامه، اعضای حاضر در جلسه به بیان عملکرد و دیدگاههای خود در خصوص نحوه بارگذاری ، استعلامات سامانه و لزوم تصریح در رسیدگی به پرونده های ارجاع شده از طریق این سامانه پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات