دیدار مدیر جدید امورمنابع آب طارم با امام جمعه این شهرستان

مهندس مجتبی کریمی،مدیرامور آب شهرستان طارم با حجت الاسلام والمسلمین مهدی منصوری امام جمعه این شهرستان در آخرین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق،دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در ابتدای این دیدار، مهندس کریمی ضمن تبریک دهه کرامت و قدردانی از هدایتهای امام جمعه این شهرستان در خصوص مصرف بهینه آب، گفت: رودخانه قزل اوزن را می توان مهمترین و پر آب ترین رودخانه های این شهرستان دانست  که در تأمین آب کشاورزی این منطقه نقش بسیار مهمی دارد.

وی افزود:این رودخانه مصرف کشاورزان از منابع آب زیرزمینی این شهرستان را کنترل می کند، اما باید هشدارهای کمبود آب و اصلاح الگوی مصرف را به بهره برداران و کشاورزان توضیح داد، زیرا در صورت هدر رفت آبهای زیرزمینی و سطحی بدین منوال توسط ذینفعان در آینده ای نه چندان دور دچار بی آبی و خشکسالی خواهیم شد.

حجت الاسلام منصوری، امام جمعه شهرستان طارم نیز با مهم و منطقی دانستن فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از دیدگاه قرآن و سنت گفت: کاهش بارندگی و مصرف بی رویه آب در شهرستان طارم و عدم توجه به هشدارهای موجود مبنی بر بحران آب، آینده کشاورزی طارم را با تهدید روبرو خواهد کرد.

وی، لازمه هدایت مردم، کشاورزان و بهره برداران را به سوی الگوی صحیح کشت و برداشت و مصرف بهینه آب را همسویی و هماهنگی همه دستگاههای مسئول در بخش آب و کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد:از هیچ کوششی در راستای تحقق این هدف مهم دریغ ننماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات