رييس مجمع نمايندگان استان مركزي؛ دستگاه هاي خدمات ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان مركزي،رييس مجمع نمايندگان استان مركزي گفت: افزايش خدمت رساني به مردم با تعامل و هم افزايي دستگاه هاي اجرايي ميسر مي شود.
دكتر علي كريمي در جلسه مشترك مديران صنعت آب و برق استان مركزي با نمايندگان مجلس كه در فرمانداري شهرستان محلات برگزار شد، بابيان اين مطلب افزود: آب وبرق در زندگي انسانها مانند عوامل حياتي است و زندگي بدون آب وبرق قابل تصور وممكن نيست و اين امر نشاندهنده اهميت فعاليت مهم و ارزنده صنعت آب و برق است.
وي صنعت برق را زيرساخت توسعه صنايع ديگر عنوان كرد و اظهار داشت:توجه دو چندان به اين صنعت به ويژه در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در سال جهش توليد ضروري است.
دكتر كريمي در اين جلسه برتسريع در روند ارايه خدمات برق رساني و آبرساني به مردم شهيد پرور استان مركزي تاكيد كرد و افزود: بايد تمام ظرفيتهاي موجود در راستاي افزايش خدمت رساني به مردم و صيانت از منابع انرژي به كار گرفته شود.
وي همچنين خواستار مديريت مصرف برق توسط مردم و مسوولان براي گذر از پيك تابستان 99 شد.
مديرعامل توزيع برق استان مركزي در اين جلسه ضمن ارايه خلاصه اي از وضعيت عملكرد اين شركت، گفت:تامين برق پايدار، مستمر و اقتصادي، برآورده كردن انتظارات و نيازهاي مردم، خدمت رساني به موقع و پاسخگويي به هنگام در هر پست سازماني در صنعت برق از جمله وظايف و اهداف اصلي اين شركت محسوب مي شود.
مهندس اله داد با بيان اينكه مصرف برق در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دراستان مركزي 12درصد افزايش يافته است،افزود: مصرف برق در استان مركزي در روزهاي گذشته به اوج خود رسيد وبه مرز 900 مگاوات نزديك شده است كه در صورت ادامه اين روند و عدم همكاري مردم و مسوولان در مديريت مصرف برق ،مشكلات جدي پيش رو خواهد بود.
وي ادامه داد: فرسودگي شبكه برق، كمبود نقدينگي در صنعت برق و اختلاف چشمگير نرخ تكليفي و قيمت تمام شده انرژي و انشعاب، رشد بالاي مصرف ، نبود زير ساختهاي شهري و سرقت تجهيزات مهمترين مشكلات پيش روي شركت توزيع برق است كه اين عوامل در مواردي مانع از خدمات رساني بهينه به شهروندان مي شود.
مهندس اله داد افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شركت توزيع نيروي برق استان و شهرستان ها خدمت مضاعف به مردم شهرها و روستاهاي سراسر استان جهت تامين برق مطمئن و پايدار است.
وي با اشاره به وضعيت موجود وصول مطالبات ، برقهاي غير مجاز و لزوم جمع آوري و ساماندهي آن ها عنوان كرد: اجراي اين امر نيازمند مساعدت تمامي مشتركان و دستگاه هاي اجرايي است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات