صنعت آب و برق پرچم دار خدمت گذاری پایدار به مردم هستند

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: افزایش خدمت رسانی به مردم با تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی میسر می شود.

دکتر علی کریمی در جلسه مشترک مدیران صنعت آب و برق استان مرکزی با نمایندگان مجلس که در فرمانداری شهرستان محلات برگزار شد، بابیان این مطلب افزود: آب وبرق در زندگی انسانها مانند عوامل حیاتی است و زندگی بدون آب وبرق قابل تصور وممکن نیست و این امر نشان دهنده اهمیت فعالیت مهم و ارزنده صنعت آب و برق است.

وی صنعت برق را از زیرساخت‌ توسعه‌ صنایع دیگر عنوان کرد و اظهار داشت:توجه دو چندان به این صنعت به ویژه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید ضروری است.

دکتر کریمی در این جلسه برتسریع در روند ارائه خدمات برق رسانی و آبرسانی به مردم شهید پرور استان مرکزی تاکید کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم و صیانت از منابع انرژی بکار گرفته شود.

وی همچنین خواستار مدیریت مصرف برق توسط مردم و مسوولین برای گذر از پیک تابستان 99 شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این جلسه ضمن ارائه خلاصه‌ای از وضعیت عملکرد این شرکت، گفت:تامین برق پایدار، مستمر و اقتصادی، برآورده کردن انتظارات و نیاز‌های مردم، خدمت رسانی به موقع و پاسخگویی به هنگام در هر پست سازمانی در صنعت برق از جمله وظایف و اهداف اصلی این شرکت محسوب می‌شود.

مهندس اله داد با بیان اینکه مصرف برق در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان مرکزی 12 درصد افزایش یافته است،افزود: مصرف برق در استان مرکزی در روزهای گذشته به اوج خود رسیده وبه مرز 900 مگاوات نزدیک شده است که در صورت ادامه این روند و عدم همکاری مردم و مسوولین در مدیریت مصرف برق ،مشکلات جدی پیش رو خواهد بود.

وی ادامه داد: فرسودگی شبکه برق، کمبود نقدینگی در صنعت برق و اختلاف چشمگیر نرخ تکلیفی و قیمت تمام شده انرژی و انشعاب، رشد بالای مصرف ، نبود زیر ساخت های شهری و سرقت تجهیزات مهمترین مشکلات پیش روی شرکت توزیع برق است که این عوامل در مواردی مانع از خدمات رسانی بهینه به شهروندان می شود.

مهندس اله داد افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان ها خدمت مضاعف به مردم شهرها و روستاهای سراسر استان جهت تامین برق مطمئن و پایدار است.

وی با اشاره به وضعیت موجود وصول مطالبات ، برق های غیر مجاز و لزوم جمع آوری و ساماندهی آن ها عنوان کرد: اجرای این امر نیازمند مساعدت تمام مشترکین و دستگاه های اجرایی است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات