مانور پدافند غیرعامل با عنوان مانور معین وجانشین شرکت توزیع برق استان لرستان در شهرستان ازنا برگزار شد.

مانور پدافند غیرعامل با عنوان مانور معین وجانشین شرکت توزیع برق استان لرستان در شهرستان ازنا برگزار شد.

بنا به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان  مانور پدافند غیرعامل در خرداد ماه با حضور مدیریت های توزیع برق ازنا بعنوان شهرستان یاری جو و مدیریت های توزیع برق شهرستان بروجرد 2 و الشتر بعنوان مدیریت های معین و جانشین با هدف آشنایی هرچه بیشتر با شبکه و شناسایی نقاط ضعف و قوت سیستم برگزار گردید.

مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: زندگی انسان همراه با وقوع حوادث همراه است، خطراتی که زندگی انسانها را به سرعت در یک چشم به هم زدن  دگرگون میکند می تواند آسیب های جبران ناپذیری داشته باشد به همین خاطر برگزاری اینگونه مانورها در سطح شرکت موجبات آمادگی هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی را فراهم نماید.

وی گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل برای کارکنان، شناسایی مناطق آسیب پذیر استان و مهم برای کاهش آسیب پذیری آنها در زمان بحران از دیگر اقدامات این شرکت می باشد.

مهندس محمد حکیمی مدیر بحران و پدافند غیرعامل گفت: با شروع مانور مذکور مدیریت های جانشین با همکاری همدیگر ضمن در اختیار گرفتن کامل مرکز کنترل شهرستان ازنا اقدام به تقسیم وظایف واحدهای اجرایی نمودند.

وی گفت: جهت شبیه سازی هرچه بیشتر مانور به زمان بحران با همکاری دیسپاچینگ و بدون اطلاع قبلی به مدیریت های معین و جانشین اقدامات لازم جهت اعمال خاموشی در منطقه کمری شهرستان ازنا صورت پذیرفت که مدیریت های جانشین در کمترین زمان ممکن ضمن مسیریابی درست، در برطرف کردن خاموشی اقدامات لازم را انجام دادند.

مهندس احمدی مدیر برق شهرستا ازنا گفت: با توجه به برگزاری مانور پدافند غیرعامل توانستیم نقاط ضعف و قدرت شبکه را مورد ارزیابی قرار داده که برگزاری اینگونه مانورها در سطح استان موجبات همکاری بیشتر دربین مدیریت های توزیع و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات