انسداد ۷ حلقه چاه غیر مجاز در شهر ری

سرپرست امور منابع آب شهرری گفت: طی دو هفته کاری با انسداد ۷ حلقه چاه غیر مجاز از خروج ۸.۷۰۴ متر مکعب آب در سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "حسن زحمتکش" با اعلام مطلب فوق افزود: با تلاش گروه گشت و بازرسی و با همکاری کارشناسان حقوقی و اخذ دستور قضایی طی دو هفته گذشته ۷حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در مجموع به عمق ۹۴ متر و با دبی یک لیتر در ثانیه  پر و مسدود شد.

وی افزود: همچنین طی این مدت یک عدد کنتور هوشمند نصب، ۱۸ حکم قضایی صادر، ۶ حکم اخذ و نیز در بخش آب های زیرزمینی، ۱۰مورد کنترل و بهره برداری صورت گرفت.

زحمتکش با تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی گفت: برداشت های بی رویه آب سبب افت سطح آب های زیرزمینی شده است و کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن آب، کاهش کیفیت آب را در پی دارد که با توجه به اهمیت موضوع، این امور از هیچ کوششی در جهت صیانت از منابع آب دریغ نمی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امور منابع آب شهرری بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات