نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و مدیر امور شعب بانک...

در نشست مشترکی بین مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و مدیر امور شعب بانک تجارت استان راههای برقراری تعامل بیشتر جهت بهره مندی پروژه های بخش آب از منابع مالی سیستم بانکی بررسی شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای سیستم بانکی جهت کمک به اجرای طرح های مختلف در سطح استان گفت: برای بهره مندی مردم از نعمت آب در بخش های مختلف و توسعه استان بانک های استان می توانند کمک حال توسعه زیرساخت ها در این بخش باشند.

مهندس عباس جنگی مرنی با بیان اینکه بانک تجارت از ظرفیت بسیار مناسبی برای تامین مالی طرح ها و پروژه های عمرانی و فنی شرکت برخوردار است، تصریح کرد: برای بهره مندی از این پتانسیل، شرکت آب منطقه ای اردبیل آماده هرگونه همکاری می باشد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری چندین بانک در توسعه زیرساخت های بخش آب در سال جاری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سیستم بانکی استان در بخش های مختلف ایجاد تاسیسات آبی و تصفیه خانه های آب در سطح استان وارد عمل شده است و ما مصمم هستیم با استفاده از این پتانسیل می توان کمک قابل توجهی به تامین مالی پروژه ها کرد.

رضا اسکندری زنجانی، مدیر امور شعب بانک تجارت استان نیز از آمادگی این بانک جهت سرمایه گذاری در پروژه های بخش آب استان خبر داد و گفت: برای تامین مالی بخشی از پروژه های بخش آب استان سیستم بانکی می تواند راهگشا باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات