اصلاح 70 درصد شبكه هاي فشار ضعيف شهري و روستايي در ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان همدان، جمشيدي مديرعامل اين شركت با مفتح نماينده مردم تويسركان در مجلس شوراي اسلامي و حسيني فرماندار تويسركان ديدار و گفتگو كرد.
مديرعامل توزيع  برق همدان در اين ديدار اظهار داشت: براي شهرستان تويسركان در بخش اعتبارات سرمايه اي معادل 4 ميليارد و 200 ميليون تومان و در بخش تملك دارايي 4 ميليارد و 650 ميليون تومان تخصيص يافته كه در مجموع بيش از 95 درصد جذب شده است.
شيرزاد جمشيدي افزود: با توجه به كاهش شديد وصول مطالبات در فروردين ماه سال جاري انتظار مي رود با كمك هاي فرمانداري براي تسريع در پرداخت بهاي مشتركان اداري و ساير تعرفه ها اقدام شود.
وي با بيان اينكه در راستاي تأمين روشنايي تنها گلزار شهداي بي برق شهرستان با همكاري خيرين تا سقف 50 درصد از طريق شركت توزيع برق  همدان اقدام خواهد شد، گفت: براي نصب دوربينهاي مدار بسته شهري نهايت همكاري با فرمانداري و دستگاه ذي ربط انجام مي شود.
مديرعامل توزيع برق همدان ابراز داشت: با توجه به اينكه تأمين برق پاركها در قانون بر عهده شهرداريها است، براي واگذاري انشعاب به پاركهاي درخواستي مساعدت لازم انجام مي شود.
وي ادامه داد: با توجه به پرداخت مبلغ 400 ميليون تومان از اعتبارات استاني اقدامات لازم براي روشنايي معابر، جابه جايي تيرها و... در شهرستان تويسركان انجام مي شود.
جمشيدي تصريح كرد: كاركنان شركت توزيع نيروي برق با تمام وجود در خدمت مردم شهرستان هستند و اميدواريم بتوانيم با همكاري و كمك مردم و مسوولان شهرستان در راستاي مديريت مصرف برق به گونه اي عمل كنيم كه شهرستان تويسركان پيك تابستان امسال را بدون خاموشي بگذراند.
برق رساني به پروژه هاي صنعتي محدوديتي ندارد
نماينده مردم تويسركان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين ديدار با اشاره به وجود زيرساخت هاي مناسب صنعت برق در شهرستان تويسركان گفت: شهرستان تويسركان در حوزه برق حايز جايگاه رفيعي در استان همدان است كه قابليت اطمينان شبكه و عملكرد برق تويسركان در بحران هاي جوي نشان دهنده اين امر است.
محمدمهدي مفتح با اشاره به رشد صنايع تويسركان در چند سال اخير و نقش زيرساخت هاي برق در اين امر گفت: در زمينه برق رساني به پروژه هاي صنعتي با محدوديتي مواجه نيستيم و برق در اختيار تمام پروژه هاي صنعتي قرار مي گيرد.
وي با اشاره به اجراي پروژه هايي از قبيل برق رساني به باغات و چاه هاي كشاورزي، تأمين روشنايي معابر و جابه جايي پايه هاي برق در سال جاري افزود: اميدواريم وضعيت خوب صنعت برق در شهرستان تويسركان چه در حوزه برق رساني عمومي و چه در حوزه صنعت روند روبه رشد خود را ادامه دهد.
سيد رسول حسيني فرماندار شهرستان تويسركان نيز در ادامه ضمن تقدير از خدمات شركت توزيع نيروي برق استان و شهرستان تويسركان عنوان كرد: با همكاري خوب مديريت توزيع برق تويسركان اقدامات خوبي در راستاي ساماندهي گلزار شهدا و روشنايي معابر سطح شهر و روستاها انجام شده است.
اصلاح و بهينه 70 درصد از شبكه هاي فشار ضعيف شهري و روستايي در تويسركان
رضا جليلوند مدير توزيع نيروي برق تويسركان نيز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال 98 اظهار داشت: مقاوم سازي خطوط و شبكه ها در مسير خيرآباد، حميل، فرسفج و رفع حريم عرضي شبكه ها در جاده سيدشهاب و همچنين اصلاح و بهينه 70 درصد از طول شبكه هاي فشار ضعيف شهري و روستايي با استفاده از كابل خودنگدار و احداث شبكه هاي جديد و پست هاي هوايي براي اتمام پروژه هاي مسكن مهر و برق دار كردن مشتركين جديد از جمله اين اقدامات است.
انتهاي پيام/
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات