افزایش 16 درصدی مصرف برق در چرام/ نصب 190 کنتور فهام برای مدیریت مصرف

افزایش 16 درصدی مصرف برق در چرام/ نصب 190 کنتور فهام برای مدیریت مصرف

» مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 16 درصدی مصرف برق این شهرستان در ساعات اوج بار نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و از مشترکین برق در این شهرستان خواست برای جلوگیری از خاموشی های احتمالی، نوسانات و ناپداری شبکه های برق از مصرف بی رویه در ساعات اوج بار خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " سیدمحمد برزین زاده " با تایید این مطلب گفت: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار در شهرستان چرام به حدود 24 مگاوات رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار مگاواتی معادل 16 درصد افزایش مصرف را نشان می دهد.

وی تعداد مشترکین برق در این شهرستان را حدود 12 هزار مشترک عنوان و اظهارداشت: روند کنونی مصرف برق در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد برای ما نگران کننده است.
** نصب 190 دستگاه کنتور فهام باهدف مدیریت مصرف

مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ساعات اداری دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان با هدف مدیریت مصرف برق هم خبرداد.

برزین زاده گفت: کاهش یکساعت کار اداری ، نصب 190 دستگاه کنتور فهام کنترل از راه دور باهدف مدیریت مصرف و اعمال خاموشی های بابرنامه در ساعات اوج مصرف از اقدامات صورت گرفته حوزه مدیریت مصرف برق ناحیه شهرستان چرام است.

وی با بیان اینکه شهرستان چرام از شهرستان های ششگانه گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد با گرمای زودرس روبه رو شده است، خاطرنشان کرد: تمامی کنتورهای فهام نصب شده تعرفه های کشاورزی، صنعتی، عمومی و تجاری در این شهرستان بمدت چهارساعت از ساعت 12 تا 16 هرروز بطور خودکار قطع و وصل می شود.

شهرستان چرام در فاصله 200 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که گرمای هوا از خردادماه تا مهرماه هرسال به بیش از 45 درجه می رسد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات