مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان/ اقدامات لازم برای عبور بدون خاموشی از تابستان را انجام داده ایم

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان/ اقدامات لازم برای عبور بدون خاموشی از تابستان را انجام داده ایم

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه شبکه برق تحت نظارت این شرکت ظرفیت عبور از تابستان جاری را دارد، گفت: اقدامات لازم برای عبور بدون خاموشی از تابستان 99 انجام شده و تاکنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ محمود دشت بزرگ اظهار کرد: بعد از عبور موفقیت آمیز از تابستان 98 که مشترکین با رعایت الگوی مصرف برق نقش بسزایی در آن داشته اند رفع اشکال از شبکه و ظرفیت سازی جدید متناسب با نقاط آسیبی که داشته ایم را در دستور قرار داده ایم تا امروز نگرانی بابت ایجاد خاموشی در شبکه نباشد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس از مهرماه سال گذشته تاکنون یکهزار و 512 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در بخش پست های انتقال و فوق توزیع و 159 کیلومتر مدار خط نیز در سال 98 به بخش خطوط اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: در چهار ماه از سال حداکثر بار شبکه برق خوزستان ( خرداد تا شهریور) بالای هفت هزار و 600 مگاوات می رود که رقم قابل توجهی بوده و ممکن است این حجم از بار و گرمای شدید باعث آسیب به تجهیزات و خاموشی های کوتاه مدت در شبکه شود که با آمادگی نیروهای عملیاتی در کمترین زمان ممکن برطرف می شود.
دشت بزرگ با بیان اینکه پیک سال جاری در خردماه و مصرف هفت هزار و 896 مگاوات بوده است، بیان کرد: با اقدامات مدیریت مصرفی تاکنون از پیک مصرف سال 98 که هشت هزار و 83 مگاوات بوده عبور نکرده ایم و مشترکین همکاری خوبی در مصرف برق در ساعت های اوج بار داشته اند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به بیماری کرونا و تاثیر آن در پروژه های این شرکت، گفت: خدمات رسانی در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد مخاطرات و سختی های خاص خودش را داشت و امروزه نیز بیماری کرونا به آن افزوده شده و روند بهره برداری از پروژه ها را با کندی رو به رو کرده است ولی تمام تلاش مجموعه برق بر این است تا خللی در امر برق رسانی ایجاد نشود و شهروندان از برق پایداری برخوردار باشند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات