مهندس خرم: منتظر تحول در صندوق مشترک سرمایه گذاری باشید

مهندس خرم: منتظر تحول در صندوق مشترک سرمایه گذاری باشید


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به انتخاب مهندس حسن حاجعلی فرد به عنوان مدیرعامل صندوق مشترک سرمایه گذاری، تاکید کرد منتظر تحول در این صندوق باشید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مهندس احمد خرم در مراسم تکریم مهندس مجید اسماعیلیان مدیرعامل سابق و معارفه مهندس حسن حاجعلی فرد مدیرعامل جدید صندوق مشترک سرمایه گذاری نظام مهندسی، گفت: توقع بنده و شورای مرکزی تحول در این صندوق ایجاد و منابع به سازمان های استان ها سرازیر شود تا ماموریت هایشان را انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال منابع تحقق برنامه ها از محل پذیره نویسی و پیش فروش برخی پروژه ها از جمله پروژه شهرک غرب تامین شود، ضمن اینکه در دو تا سه ماه آینده منتظر اتفاقات جدیدی در تامین مالی باشید.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه هم اکنون فاقد اطلاعات جامع از زمین و ساختمان در کشور هستیم، اظهارداشت: متاسفانه قیمت ها در نوسان شدید است و پایداری در قیمت ها نمی بینیم.

مهندس خرم، مدیرعامل جدید صندوق مشترک سرمایه گذاری نظام مهندسی را مدیری، کاربلد و توانمند دانست و گفت: مهندس حاجعلی فرد جزو ۲۰ درصد مدیران توانمند و موفق با قدرت تصمیم گیری بالا است و ارتباطات بین المللی بسیار خوبی هم دارد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان از زحمات مهندس مجید اسماعیلیان مدیرعامل سابق صندوق مشترک سرمایه گذاری نظام مهندسی قدردانی کرد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات