جمع آوری بیش از ۱۴۲۲ تن زباله در منطقه پنج شهری کاشان

جمع آوری بیش از ۱۴۲۲ تن زباله در منطقه پنج شهری کاشان

علیرضا اکبرزاده گفت: برای جمع آوری این میزان زباله، بیش از یک میلیارد و 660 میلیون ریال در منطقه هزینه شده است. ▫️وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های تنظیف و رفت و روب و نگهداری معابر در سه ماهه گذشته، میزان مساحت اقدامات صورت گرفته با احتساب تعداد نوبت‌های انجام آن را ۲۲۴ میلیون و ۱۸ هزار و ۳۰۷ متر مربع ذکر و بیان کرد: هزینه انجام این عملیات، بیش از 9 میلیارد و 410 میلیون ریال بوده است.
اکبرزاده در ادامه افزود: پاکسازی و محصور نمودن زمین‌های بایر،اجرای تبصره 14و بند20، حفر چاه‌های جذبی، لایروبی چاه، شستشوی المان‌ها، اجرای کانیوو، اخطار و پر نمودن گودهای رها شده و همچنین پاکسازی مسیر رودخانه‌ها و... از جمله مواردی بوده که در این مدت در دستورکار نواحی و حوزه معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفته است.
گفتنی است عملیات شستشوی و ضدعفونی(معابر پرتردد، ورودی بیمارستان‌ها، مراکز توانبخشی، آسایشگاه‌ها و مراکز سلامت)،رفت و روب، جمع‌آوری زباله، نخاله و ضایعات شهری در سطح این منطقه توسط ۶۱ کارگر خدماتی، دو دستگاه پرس زباله، سه دستگاه نیسان بارگیری نخاله و ضایعات شهری، یک دستگاه خودرو شستشوی و یک خودرو جاروب مکانیزه انجام می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات