حکایت زندگی دوباره مرد محبوس در خروارها خاک

حکایت زندگی دوباره مرد محبوس در خروارها خاک

بعدازظهر بیست و هفتم خرداد سال 90 به اتفاق یکی از همکارانم در خیابان فرهنگ ساری که پیمانکارش شرکت آب و فاضلاب بود در کانال حفاری شده که هیچگونه حفاظتی نداشت، مشغول کار بودیم کانالی که در طول مسیر دو عدد لوله آب وجود داشت که بخاطر شکستگی، خاک مسیر نمناک و سست شده بود .ساعت حدود 3و نیم بعدازظهر بود که به ناگاه جاده ریزش کرد و من و همکارم صفر علی مرادی در زیر خروارها خاک مدفون شدیم به دلیل فشار خاک و ترس ناشی از آن از هوش رفتم و زمانی که چشم گشودم دیدم که توسط آتش نشانان ساری نجات پیدا کردم اما همکارم در دم جان باخت.

داود شعبانپور بازمانده ی حادثه ای است که توسط فرشتگان نجات سازمان آتش نشانی شهرداری ساری از مرگ رهایی یافت این حادثه را نقل می‎کند و می گوید« 9سال از آن ماجرا می‌گذرد و من همچنان زندگیم را مدیون آتش نشانانی هستم که مظهر ایثار و فداکاری و ناجی جان مردم هستند».

این خبر در همان سال به نقل حسن کلانتری در سایت آتش نشانی ساری منتشر شد، مدیر عامل وقت در این خبر گفت: ساعت 18:56 دقيقه عصر روز گذشته 27 خرداد 90،در پي درخواست کمک از آتش نشاني ساری مبني بر ریزش کانال واقع در خیابان فرهنگ ساری ستاد فرماندهي عملیات ظرف سه دقیقه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و آتش نشانی به محل حادثه اعزام کرد.

کلانتری تصریح کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی ساری یک نفر به صورت زنده از زیر آوار به بیرون از محل منتقل و به بیمارستان اعزام شد.مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری افزود: نفر دوم  فرد متوفی با کمک آتش نشانان و تخلیه توسط یک دستگاه بیل بکهو از زیر 5 متر آوار به بیرون منتقل شد.

حال بعد از 9 سال از زندگی دوباره، او به پاس زحمات این دریادلان متعهد و از خود گذشته با اهدای گُل به آتش نشانان ساری ادای احترام و از زحمات و ایثارگری‌هایشان قدردانی کرد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات