مدیریت آب در استان کم آب گلستان آسان نیست/با تمام توان در جهت...

نماینده مردم شهرستان گنبدکاوس در مجلس شورای اسلامی با حضور در امور منابع آب شهرستان با سرپرست شرکت آب منطقه ای ، معاونین و مدیران آن حوزه گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، نماینده مردم شهرستان گنبدکاوس در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تشکر از سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در جدیت بر پیگیری مباحث منابع آب استان و شهرستان طی مدت زمان سرپرستی اظهار کرد: ایشان مدیری پرتلاش، علمی و پیگیر هستند که امیدوارم در ادامه راه نیز موفق باشند.

دکتر امان قلیچ شادمهر افزود: منطقه گنبد تنها منطقه بنده نیست و دغدغه نرماب و چهلچای دغدغه همه نمایندگان استان است چرا که اولین دغدغه همه ما آب است و آب با اقتصاد گره خورده است و اقتصاد استان نیز به کشاورزی وابسته است.

وی بیان کرد: کشاورزان استان به آب نیازمندند و همت جهاد کشاورزی ، استانداری و همه دولت مردان این موضوع را می طلبد که به کمک آب منطقه ای بیایند و واقعا مدیریت آب در استان  کم آب گلستان آسان نیست .

شادمهر تصریح کرد: ما در همه شرایط با همه توان در کنارشما و با شما هستیم و از طرح های توسعه ای که دارید به ویژه طرح های کنترل سیل و لایروبی و تامین منابع آب دفاع می کنیم.

این نماینده مجلس گفت: با مسئولان قرارگاه خاتم در رابطه با اتمام سد نرماب صحبت کردیم و قول اتمام سد نرماب را در ظرف یکی دو سال آینده از آن ها  گرفتیم.

نماینده گنبدکاوس افزود:  گنبد و بخش داشلی برون تشنه است و باید بیابان زدایی شود.  وظیفه جهاد کشاورزی است که در این زمنیه ورود نماید چرا که با خشک شدن تالاب های گمیشان و.. باید منتظر ریز گرد ها در استان باشیم.

وی با بیان اینکه کشاورز نباید دغدغه آب داشته باشد ،  گفت: وی افزود: "رهاسازی آب از سد ها را برای تامین زراعت کشاورزان پایین دست بیشتر داشته باشید  چرا که اگر کشاورزی نداشته باشیم اقتصادی نخواهیم داشت. منطقه شرق استان و داشلی برون را دریابید، ما نیز در طرح ها و تامین اعتبار شما را تنها نخواهیم گذاشت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات