بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از محل ساختگاه سد ایوریق...

صبح امروز دهم تیرماه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه نماینده مجری طرح های مطالعاتی شرکت و جمعی از مسئولین محلی از محل ساختگاه سد ایوریق و سد در حال بهره برداری زربیل و در ادامه از سرشاخه های قزل اوزن بازدید کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در بازدید از رودخانه ایوریق و محل ساختگاه سد ایوریق گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل با جدیت پیگیر تکمیل مطالعات این سد است و با تکمیل مراحل مطالعات و تخصیص اعتبارات امکان شروع عملیات اجرایی سد در آینده فراهم خواهد شد.

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای منطقه در تولید محصولات باغی و زراعی تصریح کرد: احداث این سد می تواند در افزایش میزان تولیدات کشاورزی منطقه تاثیر گذار باشد.

وی همچنین در ادامه از سد در حال بهره برداری زربیل بازدید کرد و نسبت به برنامه ریزی لازم جهت بهره مندی مردم منطقه از آب سد جهت حل مشکلات منابع آبی منطقه تاکید کرد.

همچنین در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و هیئت همراه از محل ساختگاه سد هشتجین بازدید کرد و در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: با توجه به اتمام مطالعات سد هشتجین، در حال حاضر پیگیر اخذ ردیف اجرایی برای شروع عملیات احداث سد هستیم.

مهندس جنگی مرنی با اشاره به محرومیت این منطقه اظهار داشت: مطمئنا احداث این سد می تواند نقش بسزایی در محرومیت زدایی و توسعه و آبادانی منطقه داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات