ثبت اطلاعات مشترکان 2431 روستا در سیستم مشترکان آبفا شهری خوزستان

ثبت اطلاعات مشترکان 2431 روستا در سیستم مشترکان آبفا شهری خوزستان



معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا خوزستان، از ثبت اطلاعات مشترکان 2431 روستای خوزستان در بانک اطلاعات مشترکین آبفا شهری این استان، پس از طرح یکپارچه سازی صنعت آبفا در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محسن درفشان گفت: بدنبال ادغام شرکتها و یکپارچه سازی وظایف، ماموریت ها و فعالیت های شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری، فرآیند قانونی تحویل و تحول اداری مربوطه انجام و اطلاعات مشترکین آبفا روستایی بصورت یکپارچه و منسجم در بانک اطلاعاتی مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از یکپارچه سازی خدمات آبفای شهری و روستایی، چابک ساختن شرکت های آب و فاضلاب و استفاده از این فرصت برای ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به مشترکین به ویژه در روستاها ست، تعداد روستاهای استان خوزستان را 2431 روستا و تعداد مشترکین آبفا روستایی که از این پس تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب خوزستان قرار گرفته اند را 189 هزار فقره عنوان کرد.

درفشان تاکید کرد: با ثبت شماره اشتراک مشترکان روستایی زیرساختهای لازم برای قرائت و توزیع قبوض آب و واگذاری انشعاب برای مشترکین روستایی خوزستان فراهم شد.

تنظیم: راشین نجارپور
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات