حذف تعاونیها در ثبت‌نام جدید مسکن مهر استان البرز

حذف تعاونیها در ثبت‌نام جدید مسکن مهر استان البرز

http://www.bananews.irمدیرکل اداره مسکن و شهرسازی استان البرز گفت: اگر بخواهیم سرنوشت مسکن مهر را به تعاون گره بزنیم، دچار مشکل می‌شویم، بنابراین تعاونیها در ثبت‌نام جدید مسکن مهر حذف می‌شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ضیایی فر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: متاسفانه عملکرد تعاونیها در پروژه‌های مسکن مهر مناسب نبوده، بنابراین در دوره جدید ثبت‌نام مسکن مهر، متقاضیان برای دریافت مسکن مستقیما وارد عمل می‌شوند و مراحل کار را طی می‌کنند.

وی افزود: با حذف تعاونیها، افراد جدیدی که قصد ثبت‌نام مسکن مهر را دارند، دو تا۲۰ نفر گروه‌بندی می‌شوند و اقدامات لازم برای دریافت واحد مسکونی آنان صورت می‌گیرد.

ضیایی‌فر خاطرنشان کرد: با توجه به این که در پروژه‌های مختلف مسکن مهر تعداد واحدهای تکمیل شده زیادی وجود دارد، متقاضیانی که شرایط مسکن مهر را دارند، می‌توانند مستقیما در بانک مسکن حساب باز کرده و واحد مسکونی خود را دریافت کنند.

وی اظهارکرد: کسانی که برای دریافت واحدهای مسکونی آورده‌های خود را کامل نکرده‌اند باید سریعتر جهت تکمیل آن اقدام کنند، چرا که برای تحویل واحدهای مسکونی اولویت با کسانی است که مبلغ مورد نیاز برای دریافت واحد مسکونی را به طور کامل واریز کرده‌اند.

ضیایی‌فر تصریح کرد: در پروژه مسکن شهرک ابریشم البرز افراد می‌توانند با واریز پنج میلیون تومان کمتر از یک ماه، واحد خود را تحویل بگیرند و با افزایش این مبلغ به هشت میلیون تومان، واحد آنها ظرف مدت کمتر از یک هفته تحویل داده می‌شود.

وی در پایان در خصوص واحدهای مسکونی آماده در مسکن مهر ماهدشت کرج گفت: تعداد زیادی از واحدهای این پروژه تکمیل شده‌اند، اما به دلیل این که مردم مبلغ تعیین شده برای دریافت واحدها را به طور کامل واریز نکرده‌اند، انبوه‌سازان از واگذاری این واحدها خودداری می‌کنند.

 

 

    نظرات