حضور خدام حرم مطهر رضوی حضرت امام رضا (علیه السلام) در شرکت آب...

همزمان با آغاز دهه کرامت،کاروان سایه خورشید شرق و خادمین بارگاه ملکوتی شمس الشموس، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همراه پرچم ضریح مبارک آن امام رئوف که نماد معنویت و عنایت آن امام معصوم به مردم این سرزمین است،در شرکت آب منطقه ای زنجان حضور یافته و حال و هوای معنوی خاصی به مدیران وکارکنان این شرکت، بخشیدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در ابتدای این مراسم خادمین حرم رضوی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت با استقبال گرم و باشکوه  کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان روبر شدند که نشان از ارادت عمیق قلبی آنها به ائمه معصومین(ع) بود.

خادمین بارگاه ملکوتی شمس المشوس پس از نصب پرچم متبرک آستان قدس رضوی در جایگاه اصلی، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) را با همراهی کارکنان زمزمه و  عطر روح نواز حرم مطهر و صفای زیارت ضامن آهو را در مراسم جاری ساختند.حاضرین نیز جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، با رعایت فاصله اجتماعی و با نگاه کردن به پرچم سبز این بارگاه ملکوتی، از آن طلب استمداد و یاری جستند.

مهندس حسین مهدی نژاد، معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای زنجان در این مراسم  با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت:  حضور ارزشمند خادمین امام رضا(ع) در شرکت آب منطقه ای زنجان موجب خیر و برکت است.

وی با تشریح وظیفه ذاتی و همچنین عملکرد و اقدامات شرکت آب منطقه ای زنجان از ابتدا تا کنون، اظهار داشت: 360 میلی متر بارندگی تا امروز برای استان ثبت شده که این میزان بارش در سال گذشته 415 میلی متر بود که حدود 13 درصد منفی بوده، ولیکن در درازمدت تغییرات بارندگی ها 18 درصد افزایش را نشان میدهد.

مهدی نژاد، به ممنوعیت اکثر دشتهای استان در برداشت از منابع آبی اشاره و افت شدید منابع آب زیرزمینی در دشتهای استان را بحرانی دانست و افزود: دشت زنجان 15 متر،دشت سجاس 10 متر،دشت قیدار حدود 13 متر، دشت ابهر31 متر و دشت زرین آباد حدود 11 متر افت داشته است.

معاون منابع انسانی،مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای زنجان،تصریح کرد: 75 درصدسدتهم پر است که نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است و سدگلابر امسال با آورد خوبی که داشته حدود 72 درصد حجم آن پر شده و سد کینه ورس نیز  98 درصد حجم آن پر است.

در ادامه،حاج علیرضا بیگدلی مداح اهل بیت (ع) که از کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان است به مدح و ثنای ائمه اطهار و امام رضا(ع) پرداخت.

درپایان، نشان ویژه حرم معطر و منور رضوی به نمایندگی از شرکت آب منطقه ای زنجان به مهندس مهدی نژاد اهداء شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات