اشتغالزایی برای 1700 نفر از زمان شروع دو پروژه آبرسانی

خبر داد: از ابتدای شروع پروژه های فاز اول خط دوم آبرسانی به شیراز و فاز اول آبرسانی به سعادت شهر و ارسنجان برای حدود 1700 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس؛حمیدرضا دهقانی بیان نمود: پروژه های فاز اول خط دوم آبرسانی به شیراز و فاز اول آبرسانی به سعادت شهر و ارسنجان فردا پنجشنبه 12 تیر رسما با حضور معاون محترم وزیر نیرو به صورت فیزیکی و با حضور رئیس جمهور محترم و وزیرمحترم نیرو به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح خواهد شد.

دهقانی گفت: این دو طرح از ابتدای سال95 آغاز گردید که به لطف خداوند توانسته ایم در سال جهش تولید آنرا به هم استانی های شریف هدیه نماییم.

وی ادامه داد: پروژه فاز اول آبرسانی به شیراز شامل خط انتقال ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه بزرگ آب می باشد که هزینه ای در حدود 560 میلیاردتومانی در بر داشته است. با انجام این پروژه برای  500نفربه صورت  مستقیم و برای 1000نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

دهقانی تاکید کرد: 324 هزار نفر با راه اندازی این پروژه تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل  و رئیس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای فارس افزود: پروژه دیگر ما آبرسانی به سعادت شهر و ارسنجان می باشد که فاز نخست این پروژه، آبرسانی به سعادت شهر، فردا افتتاح خواهد شد و هزینه ای در حدود  39 میلیاردتومان در بر داشته است.

دهقانی ابراز نمود: 65 نفر به صورت مستقیم 130 نفر به صورت غیرمستقیم در این پروژه مشغول به کار بوده اند.

به گفته وی ، 110 هزار نفر از مردم سعادت شهر با بهره برداری از این پروژه از نعمت آب برخوردار خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات