دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با رئیس و کارکنان اداره...

قبل از ظهر امروز یازدهم تیر ماه، رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به منظور بررسی آخرین وضعیت منابع آب شهرستان گرمی با رئیس و کارکنان اداره منابع آب شهرستان گرمی دیدار کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی در این دیدار تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم را خواستار و عنوان کرد: به دنبال فرارسیدن فصل تابستان و به تبع آن کمبود منابع آب و مراجعات مردم به اداره، باید تمامی تلاش خود را بکار ببندیم تا رضایت ارباب رجوع را فراهم آوریم.

مهندس جنگی مرنی با اشاره به برخورد توام با رافت تمامی همکاران با مراجعه کنندگان به اداره اظهار داشت: با مدنظر قرار دادن تکریم و احترام به ارباب رجوع و همچنین عمل به وظایف قانونی در رسیدگی به امورات مردم تلاش و همت نمایید.

وی مدیریت بهینه منابع آب با هدف تامین، تخصیص، حفاظت و بهره برداری را از رسالت و اهداف کلان شرکت آب منطقه ای اردبیل عنوان کرد و از همکاران این شهرستان خواست در جهت حفاظت کمی و کیفی از این منابع خدادادی تمام تلاش خود را بکار گیرند .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همکاران شرکت را از با ارزش ترین سرمایه های شرکت برشمرد و گفت: موفقیت شرکت در سایه وحدت و مشارکت تمامی همکاران در سطح استان می باشد .

مهندس جنگی مرنی گفت با پیگیری های بعمل آمده مبلغ ۸۰ میلیارد ریال برای ساماندهی بالهارود از محل اعتبارات مدیریت بحران کشور اعتبار مصوب گردیده که بازه مهدیخانلو شهرستان گرمی از اولویت های ساماندهی شرکت بوده و در اسرع وقت نسبت به انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی آن اقدام خواهد شد .

در ادامه این دیدار بعد از ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع آب شهرستان گرمی توسط رئیس این اداره، همکاران این اداره نیز نقطه نظرات و موانع و چالش های موجود را مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات