کوروش یوسفی ساداتی: تلاش های سازمان عمران در آبادانی شهر ساری مشهود است

کوروش یوسفی ساداتی: تلاش های سازمان عمران در آبادانی شهر ساری مشهود است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، یوسفی در بازدید از روند اجرایی پروژه احداث بازار بزرگ رضوی، از عباس رجبی شهردار مرکز استان و مجموعه کارکنان سازمان عمران قدردانی نمود و اظهار داشت: تلاش های این سازمان در آبادانی شهر ساری مشهود است.

وی به وجود مشکلات اقتصادی عمومی در کشور به واسطه چالش کرونا ویروس اشاره کرد و یادآور شد: علیرغم وجود چنین پدیده ای در کل کشور، اما شهرداری ساری با همه ظرفیت های خود، لحظه ای از خدمت به شهروندان کوتاهی نکرد که این رویکرد برای بنده و سایر اعضای شورا، تحسین برانگیز و مورد حمایت قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاه به تحولات گسترده احداث بازار بزرگ رضوی در رونق اقتصادی بلوار کشاورز اظهار داشت: با ساخت بیش از 400 باب واحد تجاری، علاوه بر تأمین نیازهای عمومی شهروندان ساکن در این منطقه، می توان تا 1300 فرصت مستقیم شغلی و حدود 2000 فرصت شغلی غیرمستقیم برای جوانان ایجاد کرد.

یوسفی از رئیس سازمان عمران به عنوان مدیری با انگیزه و متخصص یاد و خاطر نشان کرد: وی دارای سلامت کاری در مدیریت این سازمان است و طی این مدت نیز نشان داده که مجموعه مدیریت شهری می تواند به جوانان در ایفای مسئولیت ها بیشتر از همیشه اعتماد کند.

وی با ابراز رضایت از روند اطلاع رسانی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی سازمان عمران، بر ارتقاء این روند و ایجاد مناسبات اجتماعی بیشتر با شهروندان در برنامه های توسعه ای شهر ساری تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید مرتضی زلیکانی معاون فنی سازمان عمران به تشریح گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در انجام مراحل تکمیلی پروژه مذکور پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات