ورزشکاران و خصوصاً کشتی گیران باید عسگری محمدیان را الگوی اخلاق و معرفت قرار دهند

ورزشکاران و خصوصاً کشتی گیران باید عسگری محمدیان را الگوی اخلاق و معرفت قرار دهند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عسگری محمدیان رییس هیات کشتی استان مازندران و جمعی از ورزشکاران این رشته ورزشی با حضور در دفتر شهردار ساری با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که احمدی فولادی، عطایی و رییسی شهرداران مناطق سه گانه، حسینی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر ، گوران رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری، سعیدی رییس دفتر فنی و مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری حضور داشتند، عباس رجبی شهردار ساری،  عسگری محمدیان رییس هیات کشتی مازندران و نایب قهرمان جهان را افتخار شهر ساری و ایران اسلامی دانست و گفت: ورزشکاران و خصوصاً کشتی گیران باید عسگری محمدیان را الگوی اخلاق و معرفت قرار دهند و برای افتخار آفرینی در جهان تلاش کنند.

وی تاکید کرد: مجموعه شهرداری ساری از هیات کشتی استان در راستای اعتلای ورزش مازندران با تمام وجود حمایت خواهد کرد.

رجبی افزود: شما ورزشکاران افتخار شهر و استان هستید و همواره در کنار قهرمان ، پهلوانی را نیز اعتلا داده اید.

عسگری محمدیان رییس هیات کشتی مازندران در این نشست ضمن قدردانی از حمایت های عباس رجبی شهردار ساری از این ورزش گفت: از مهندس فرامرز نقیبی عضو شورای اسلامی شهر که همواره حامی و کمک حال ورزش کشتی بوده اند، سپاسگزارم .

وی ادامه داد: همه مسئولان استان دست به دست هم دهند تا کشتی مازندران اعتلا و ارتقای بهتری در سطح کشور و جهان داشته باشد.

شعبان وفایی نژاد پیشکسوت ورزش کشتی در مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: نگاه بلند عباس رجبی شهردار ساری در ورزش کشتی ارزشمند بوده و قابل ستایش است.

وی افزود: از حمایت های شهردار ساری از ورزش و ورزشکاران خصوصاً رشته ورزشی کشتی قدردانی می کنم .

پیشکسوت کشتی استان ادامه داد: امیدوارم حمایت های عباس رجبی شهردار ساری از هیات کشتی استان روزهای درخشان تری را برای این رشته ورزشی به ارمغان آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات