افزایش حمایت‌های دولتی از پروژه های شهری با مساعدت نمایندگان مجلس محقق می‌شود

افزایش حمایت‌های دولتی از پروژه های شهری با مساعدت نمایندگان مجلس محقق می‌شود

به گزارش شهریار، شهرام دبیری ظهر امروز در حاشیه بازدید از چهار پروژه نیابتی شهرداری تبریز که با حضور دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان مجلس می توانند در خصوص جذب اعتبارات دولتی برای توسعه پروژه‌های شهری، نقش موثری داشته باشند.

او افزود: همچنین در زمینه‌های ساختاری همچون کمبود درآمدهای پایدار شهرداری نیز مشکلات بسیاری وجود دارد که می توان از حضور نمایندگان در این زمینه نیز بهره گرفت.

دبیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پروژه‌های نیابتی شهرداری تبریز تصریح کرد: شهرداری در تکمیل پروژه‌های مختلفی همچون مقبره الشعرا و مقبره دو کمال وارد عمل شده که نشانگر نگاه یکپارچه و همه جانبه شورا و شهرداری به شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تعامل خوب بین شهرداری و سایر و نهادها، گفت: همواره تلاش ما بر این بوده که بیش از شورای شهرداری، نقش شورای اسلامی شهر را ایفا کنیم و همواره وقتی پروژه‌ای نیمه کاره مانده شهرداری وارد کار شده است.

او پروژه مقبره دو کمال را پروژه ای مهم جهت جذب گردشگر دانست و گفت: سرمایه گذاری بزرگی در اینجا انجام می شود تا در آینده گردشگران زیادی برای سفر به تبریز جذب شوند. تلاش ما تعامل و همکاری هر چه بیشتر با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های دیگر است.

دبیری پیشرفت پروژه‌های شهری را خوب و قابل توجه عنوان کرد و گفت: کارگاه‌ها اجرایی فعال است و ما نیز پیگیر پشتیبانی مالی جهت انجام طرح‌ها مطابق زمان بندی انجام شده هستیم تا پروژه‌های عمرانی به بهره برداری رسیده و تقدیم شهروندان شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات