نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان با شهردار و شورای شهر بروجن

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان با شهردار و شورای شهر بروجن

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی، حسینعلی مقصودی در این نشست گفت: یکی از مهم ترین پروژه ها، کمربندی شمالی بروجن است که همه مقدمات و مجوزها انجام گرفته و پیمانکار هم انتخاب شده و بزودی کلنگ زنی خواهد شد.
وی با اشاره به این که برای بازآفرینی شهری استان در گذشته به درستی کار انجام نشده، احیای بافت فرسوده در قالب طرح های بازآفرینی را نیازمند عزم جدی استانی دانست و افزود:علی رغم این که بروجن به عنوان اولین شهر در استان مصوبه 100 هکتار بافت فرسوده دارد و تملک صورت گرفته، اما فقط در حد یک پروژه آن هم به صورت ناتمام اجرایی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص جاده بیمارستان جدید بروجن نیز گفت: خوشبختانه با تلاش شهرداری، آسفالت جاده دسترسی در حال انجام است، اما جاده اصلی از سمت محور بروجن ـ مبارکه نیازمند بازبینی موافقت نامه و پیگیری جدی است و طراحی باید به صورتی باشد که دسترسی در کمترین زمان ممکن و به صورت ایمن امکان پذیر شود.
شهردار بروجن نیز در این نشست، پیگیری مواردی همچون سهم 10 درصد شهرداری ار فاز 3 الهیه، اراضی صنایع نیمه مزاحم و تصویب طرح جامع شهری را خواستار شد. حمزه علی ولیان همچنین به تعیین تکلیف اراضی ابتدای جاده گندمان اشاره کرد و افزود: تعیین تکلیف کاربری این اراضی یکی از موارد مهم در اصلاح زیرساخت توسعه شهری بروجن است.
پیگیری برگزاری مناقصه و احداث پارکینگ طبقاتی مرکز شهر بروجن در سال جاری، اصلاح جاده محله صادقیه، مشکلات محلیه الهیه و تعیین تکلیف آماده سازی و تحویل به شهرداری، از مهم ترین مباحث مطرح شده توسط شورای شهر بروجن در این نشست بود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات