آغاز طرح جمع آوری دستفروشان در پیاده راه تربیت

آغاز طرح جمع آوری دستفروشان در پیاده راه تربیت

به گزارش شهریار، یدالله ابراهیم پور ضمن اعلام خبر فوق افزود:پیرو اعتراضات گسترده شهروندان و کسبه بازار، در راستای ساماندهی معابر منطقه  مقرر شده طرح جمع اوری دستفروشان در منطقه هشت تبریز اجرائی شود.

ابراهیم پور در ادامه گفت: طرح جمع آوری دستفروشان منطقه ۸ از روز گذشته در معابر سطح حوزه اجرائی شده و در فاز نخست عوامل سدمعبر منطقه ۸ با همکاری عوامل نیروی انتظامی مانع پهن کردن بساط دستفروشان در پیاده راه تربیت شدند.

معاون خدمات شهری منطقه هشت با تاکید بر اینکه جمع آوری دستفروشان وظیفه قانونی شهرداری است، گفت: قانون به ما برای جمع آوری دستفروشان تکلیف کرده و ما با جمع اوری دست فروشان تنها به وظیفه قانونی خود عملی می کنیم و هجمه ای که علیه نیروهای سد معبر شهرداری وجود دارد، عادلانه نیست زیرا آنان به وظایف خود عمل می کنند.

وی افزود: متاسفانه  تعداد متعددی از دستفروشان بازار هستند که دارای چندین باب مغازه در قیمتهای بازار میباشند که از آنها به عنوان انبار کالاهای خود استفاده میکنند و کسب و کار خود را در پیاده رو های پرتردد منطقه انجام میدهند و در این راستا عوامل تشخیص مزاحمت منطقه ۸ اقدام به شناسایی و پلمپ چندین باب مغازه که به عنوان انباری مورد استفاده دستفروشان قرار گرفته بود را شناسایی و پلمب کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات