‍ ‍ پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربه مناسبت 14 تیرماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

‍ ‍ پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربه مناسبت 14 تیرماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربه مناسبت 14 تیرماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها
بسمه تعالی
خدمةُ المؤمنِ لأخیهِ المؤمنِ دَرَجةٌ لا یُدْرَکُ فَضْلُها إلاّ بمِثْلِها؛ خدمت کردن مؤمن به برادر مؤمنش، مقامى است که فضیلت و ثواب آن جز با همانند آن (خدمت) به دست نیاید؛ پیامبر خدا(ص).
فراهم سازی آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان در شهرها و روستاها تلاش‌، همیت و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و همچنین دهیاری ها را می طلبد که با برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه همه جانبه شهر و روستا را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.
خدمات متنوع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای ارتقا و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی و فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، بهبود سیمای شهری، حفظ پاکیزگی شهر، مدیریت بحران، مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی، ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نمود پیدا می کند.
در این میان با شیوع ویروس کرونا هم راستا با مدافعان سلامت که به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا، سلامت شهروندان را دنبال می کنند.
اینجانبان ضمن تبریک چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری به تمامی تلاشگران این عرصه بر این باوریم که به همت خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها و با بهره گیری از پتانسیل های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری، مشارکت های اجتماعی و همراهی سرمایه گذاران با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان جهش تولید و در راستای سیاستهای دولت تدبیر امید می توانیم شاهد شکوفایی و توسعه شهری باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات