جمع آوری بیش از 1900 تن زباله در منطقه چهار

جمع آوری بیش از 1900 تن زباله در منطقه چهار

سید عباس ناصری‌زاده گفت: برای جمع‌آوری این میزان زباله، حدود دو میلیارد و سیصد میلیون ریال هزینه شده است.
وی به دیگر فعالیت‌های معاونت خدمات شهری منطقه نیز اشاره کرد و افزود: هزینه تنظیف و رفت و روب و نگهداری معابر منطقه در سال گذشته بیش از 11 میلیارد ریال بوده است.
به گفته وی، در صورت همراهی بیشتر شهروندان در بیرون گذاشتن زباله در ساعت 22:30 شب، می‌توان شاهد کاهش 250 میلیون تومان از هزینه‌های سالیانه جهت جمع آوری پسماند خارج از نوبت بود که این مبلغ می‌تواند در سایر پروژه‌های خدماتی و عمرانی در منطقه هزینه گردد. ناصری‌زاده در ادامه عنوان کرد: در سال‌های اخیر با توجه به استمرار بحث آموزش و فرهنگسازی که با مدیریت معاونت خدمات شهری و روابط عمومی منطقه صورت گرفته است، میزان زباله روز به شب از حدود 12 درصد به زیر 8 درصد کاهش یافته است و ادامه این روند نیاز به همکاری شهروندان و فعالیت بیشتر شهرداری و پیمانکار جهت فرهنگسازی، آموزش و ترغیب شهروندان به این امر را دارد. وی، یادآور شد: میزان خاک و ضایعات شهری بارگیری شده در سطح منطقه طی سه ماهه نخست سال بیش از 360 تن است که این عملیات هم با هزینه‌ای بالغ بر 263 میلیون ریال انجام گرفته است.
معاون خدمات شهری منطقه چهار شهرداری کاشان در ادامه به عملیات مستمر پاکسازی و لایروبی کوره‌ها و نهرهای رو بسته موجود در سطح منطقه، از جمله اطراف باغ فین، و جوی های حاشیه خیابان امیرکبیر، توسط معاونت خدمات شهری با همرای نواحی سه گانه منطقه اشاره کرد. ▫️ناصری اضافه کرد: اجرای تبصره 14 و بند 20،حفرچاه‌های جذبی، لایروبی چاه، اخطار و پر کردن گودال‍‌های رها شده و همچنین پاکسازی رودخانه‌ها از دیگر فعالیت‌های نواحی و معاونت خدمات شهری منطقه بوده است.
وی متذکر شد: شستشو، رفت و روب، جمع‌آوری زباله و ضایعات شهری در سطح منطقه 4 توسط 68 کارگر خدماتی، چهار دستگاه پرس زباله، سه دستگاه نیسان و یک ماشین واترجت و یک ماشین جاروب مکانیزه انجام می‌گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات