هدف از انجام فعالیت‌های شهرداری، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است

هدف از انجام فعالیت‌های شهرداری، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است

سعید ابریشمی‌راد در ارتباط زنده تلفنی با برنامه #صبح_سیلک لزوم حمایت و همراهی هرچه بیشتر شهروندان و هماهنگی ارگان‌های مختلف برای پیشبرد فعالیت‌های شهرداری را تأکید و خاطرنشان کرد: حیطه عملکرد شهرداری و انتظارات شهروندان از این نهاد، با همه موضوعات زندگی آنان مثل سلامت، امنیت، فرهنگ و... مرتبط است.
وی افزود: به عنوان نمونه، شهرداری با ایمن‌سازی معابر به بهبود عبور و مرورها و ترسیم شهری ایمن برای شهروندان کمک می‌کند.
شهردار کاشان، با اشاره به نقش شورا به عنوان پارلمانی برای بررسی تمامی مسائل شهری تصریح کرد: وظایف زیاد شهرداری‌ها می‌طلبد همه نهادها بویژه شورای اسلامی شهر در اجرای این رسالت سنگین یاری‌گر مدیریت شهری باشند.
وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد جمعیت کشور شهرنشین هستند گفت: توسعه شهرها متضمن توسعه کشور است، لذا رسالت شهرداری‌ها در تحقق توسعه کشور بعنوان حکومت‌های کوچک محلی نقش نمایان‌تری دارند.
سکاندار مدیریت شهری، اهمیت توفیق خدمتگزاری به شهروندان را تأکید کرد و یادآور شد: شهرداری به عنوان بزرگ‌ترین نهاد خدماتی اجتماعی با اختصاص روزی مثل 14 تیرماه در تقویم ملی به جایگاه مهمی دست یافته است.
وی اضافه کرد: در سایه خدمتگزاری به خلق و احساس با مردم بودن و کارکردن برای کسب رضایتمندی آنان هرروز می‌تواند روز شهردار باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات