تنها دستمزد من احساس رضایت مردم است

تنها دستمزد من احساس رضایت مردم است

آنچه را که برای خیابان علوی پیش‌بینی و پیمانکار آن نیز انتخاب شده بود اگر محقق می‌شد، خیابان علوی تبدیل به زیباترین خیابان شهرستان کاشان شده بود.
شهروندان کاشانی تا پایان سال گذشته در مجموع بیش از 700 میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند که از این مبلغ حدود 400 میلیارد ریال عوارض نوسازی، حدود 200 میلیارد ریال عوارض اصناف و حدود 110 میلیارد ریال عوارض خودرو است که تا پایان سال گذشته باید وصول می‌شد.
بدهی دستگاه های دولتی به شهرداری کاشان بالغ بر 800 میلیارد ریال است که بیش از 400 میلیارد ریال آن تأیید شده است.
جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری 350 میلیارد ریالی کار ساده ای نیست بنابراین کاری نکنید که سرمایه گذار از کاشان فراری شود. ▫️پروژه زیرگذر مدخل شهر می توانست از بهمن 1396 استارت بخورد اما از ابتدای سال 97 شروع شد این پروژه نیاز به 8 هزار و 500 تن میله گرد دارد که قیمت تأمین آن نسبت به آن بیش از دو برابر شده است.
وقتی کار به فردا موکول شد این اختلاف مبلغ دو برابری روی دوش شهرداری قرار می‌گیرد. ▫️شهرداری برای هر اقدامی استعلام میراث فرهنگی را دارد و تا کنون آنچه را که دغدغه میراث فرهنگی بوده رعایت شده است.
از کسبه و مردمی که در حریم پروژه زیرگذر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دارند و مشکلات و سختی‌های آن را تحمل می کنند تقدیر و تشکر می کنم و می دانم همه شهروندان کاشانی به این موضوع مهم که آثار و دستاوردهای این پروژه سالها باقی خواهد ماند واقف هستند.
ارتباط و تعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان با سازمان زیباسازی تهران ایجاد شده است؛ شهرداری کاشان از تمام استاندارهای زیباسازی شهری برای انجام اقدامات نوین در این عرصه استفاده می‌کند.
بسیاری از معابر شهری به سنگ فرش تبدیل خواهد شد، در تعداد زیادی موارد سنگ فرش را به آسفالت ترجیح دادیم و امسال نیز شهرداری کاشان ردیف بودجه‌ای برای جایگزینی سنگ فرش به جای آسفالت دارد.
در بازسازی استخر مروارید علاوه بر ایجاد امکانات زیادی که برایش تدارک دیده شده است به زیبایی استخر نیز توجه شده است.
در مورد اتفاقات رخ داده از خانواده شهرداری هیچکس مستقیم و حتی غیرمستقیم از هیچ شخصی شکایت نمی‌کند، اما دفاع از شهرداری را حق خود می‌داند.
پورتال خبری کاشان
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات