برنامه ریزی برای صدور ۵۰ پروانه بهره برداری ویژه سرویس مدارس در سال  ...

برنامه ریزی برای صدور ۵۰ پروانه بهره برداری ویژه سرویس مدارس در سال ...

برنامه ریزی برای صدور ۵۰ پروانه بهره برداری ویژه سرویس مدارس در سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی برابر ماده ۱۳ آئین نامه این سازمان جهت فعالیت آژانس های درون شهری به صورت اشخاص حقوقی پروانه فعالیت صادر می نکند، از طرفی اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه نیز برای فعالیت اشخاص حقیقی اقدام به صدور پروانه کسب آژانس ها می کنند.
وی افزود: در این میان از ابتدای تشکیل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد ۹۲۸ پروند تشکیل شده که منجر به صدور ۵۶۰ پروانه بهره برداری آژانس شده است که طی پایش های انجام شده هم اکنون ۲۷۲ آژانس در سطح شهر با پروانه صادره از سوی این سازمان در حال فعالیت هستند.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: سهمیه بنزین این آژانس‌ها از سوی سازمان ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل کشور تعیین می شود که با پیگیری های صورت گرفته قرار بود از خرداد ماه بر اساس پیمایش آژانس ها واریز شود.
محبی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه سامانه «تلتا» به صورت صد درصد فعال نشده است هنوز این امکان برای آژانس ها فراهم نشده است که با پیگیری های صورت پذیرفته شده از سوی این سازمان به زودی شاهد فراهم شدن این امکان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته تعداد ۶۱ پروانه برای سرویس مدارس و ۶۶ پروانه بهره برداری برای آژانس ها صادر شده است. علاوه بر آن از ابتدای سال جاری تا به امروز ۲۱ پروانه بهره برداری صادر و تمدید شده است و برنامه ریزی برای صدور حدود ۵۰ پروانه بهره برداری ویژه فعالیت سرویس مدارس در حال انجام است.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات