تاکید بر اجرای برنامه‌‌های آموزشی و حفظ آرامش اجتماعی شهروندان برای مقابله با کرونا

تاکید بر اجرای برنامه‌‌های آموزشی و حفظ آرامش اجتماعی شهروندان برای مقابله با کرونا

مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت کاشان با حضور در این سازمان ضمن دیدار با محمدحسین واحدیان مدیر عامل سازمان با اشاره به همکاری‌های پیشین و تقدیر از این مجموعه گفت: تلاش مرکز بهداشت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برای استمرار فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی ، بستر مناسبی برای ایجاد همسویی در رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های بین شهروندان و مسئولین در حوزه بهداشت و سلامت ایجاد کرده است.
وی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه بهداشت و سلامت را بسیار اثرگذار دانست و بر تداوم اجرای این نوع برنامه‌ها بویژه در زمان بحران مجدد شیوع کرونا تاکید کرد و افزود: قدر مسلم اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی می‌تواند نقش موثری در انتقال پیام‌های آموزشی با موضوع بهداشت و سلامت به شهروندان داشته باشد.
رئیس مرکز بهداشت کاشان با بیان اینکه در حال حاضر کنترل بیماری کرونا بدون همیاری شهروندان و مسئولین امری دشوار است، خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در پیشگیری و مقابله با کرونا شد.
در این نشست که با هدف تعامل بیشتر و همکاری مضاعف این دو نهاد پیرامون برنامه‌های حوزه آموزش، بهداشت و سلامت برگزار شد، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به نقش نهادهای فرهنگی در ترویج و تبلیغ مباحث آموزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از موضوعات مهم حوزه اجتماعی پرداختن به موارد سلامت جسم و روان است با افزایش تعامل سازمان و مرکز بهداشت می‌توان جهشی در حوزه برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های اجتماعی به نفع شهروندان ایجاد کرد.
محمد حسین واحدیان، تشکیل کمیته فرهنگ شهروندی را جهت وحدت رویه در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی شهر و جلوگیری از موازی کاری نهادها و ارگان‌ها بسیار تاثیرگذار ذکر کرد و خاطر نشان کرد: بدون انجام امور فرهنگی نمی‌توانیم هیچ کاری را به خوبی انجام دهیم و سیاست سازمان تلاش جهت ارتقای فرهنگ در همه مسائل بویژه حوزه بهداشت و سلامت است.
وی در ادامه گفت: این سازمان تلاش می‌کند تا با همکاری‌های بیشتر با مرکز بهداشت فعالیت‌های فرهنگی را بر بستر آموزش‌های شهروندی پیش ببرد و در کنار داشتن برنامه‌های مختلف، نکات آموزشی مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت را در خلال این برنامه‌ها داشته باشد.
گفتنی است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در زمان شیوع کرونا، فعالیت‎های تبلیغی و ترویجی را در حوزه پیشگیری و مدیریت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا انجام داده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات