اتمام عملیات آسفالت محله حسن...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد عنوان کرد: عملیات آسفالت محله حسن آباد با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد – سید ابوالفضل کشفی از اتمام عملیات آسفالت محله حسن آباد با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: افزایش سطح کیفی آسفالت معابر، مخصوصاً در نواحی کمتر توسعه یافته را یکی از اهداف مهم این منطقه است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد اجرای زیرسازی مناسب و با کیفیت و مدیریت مطلوب هزینه ها، خدمت رسانی به شهروندان، را یک افتخار دانست و گفت: تسریع در اتمام این عملیات از سوی منطقه دو شهرداری در راستای ارتقای آسایش شهروندان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها و نیز کاهش هزینه های استهلاک،آسفالت معابر از جمله فعالیت های مستمر در شهرداری یزد می باشد.

کشفی خاطر نشان ساخت: ساماندهی آسفالت خیابان ها اولویت کار مدیریت عمرانی منطقه است و رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می تواند تاثیر خوبی در مردم این محله ایجاد کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات