انعقاد 10 هزار تفاهم‌نامه همکاری با مشترکان توزیع برق هرمزگان

انعقاد 10 هزار تفاهم‌نامه همکاری با مشترکان توزیع برق هرمزگان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مهرداد حاجی‌زاده" با بیان اینکه در این طرح مشترکان دارای مولدهای برق، جایگاه‌های پمپ گاز، مشترکان تجاری، اداری و صنعتی مشارکت داشته‌اند، افزود: مشترکان برای مشارکت در این طرح با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق، مصرف خود را در ساعات بعدازظهر به حداقل رسانده و برحسب همکاری پاداش دریافت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: بیشترین تفاهم‌نامه‌ها با مشترکان کشاورزی با 6 هزارو 979  تفاهم‌نامه و مشترکان تجاری با یک‌هزار و هزار و 654 تفاهم‌نامه بوده است، ضمن اینکه 885 تفاهم‌نامه مربوط به مشترکان صنعتی و 817  تفاهم‌نامه متعلق به مشترکان اداری و جایگاه‌های CNG است.
حاجی زاده اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق با نصب کنتورهای هوشمند که قابلیت قرائت از راه دور دارد، مصرف آنها را در ساعات اوج بار تابستان رصد کرده و بر حسب میزان کاهش مصرف نسبت به دوره قبل از آن و طبق الگوی مصرف اعلام شده پاداش همکاری را در صورتحساب‌های برق مصرفی این مشترکان محاسبه می‌کند.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان ادامه داد: دوره همکاری مشترکان در این طرح از نیمه خردادماه آغاز شده و تا نیمه شهریور ادامه دارد.
به گفته وی، با توجه به اینکه هزینه برق در ساعات اوج بار بعدازظهر بیشتر از سایر ساعات محاسبه می‌شود، مشارکت در این طرح علاوه بر کاهش هزینه‌های برق مصرفی، تاثیر بسزایی در پایداری شبکه دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات