تاکید نماینده ولی فقیه در...

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار شهردار یزد، رؤسای سازمان های تابعه و مدیران مناطق شهرداری یزد که به مناسبت "روز شهرداری ها و دهیاری ها" برگزار شد، بر لزوم برآورده کردن سریع نیاز ارباب‌رجوع، اظهار کرد: اشکال ما در کشور جدی نبودن در کارها و کم‌توجهی به کار مردم است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - حضرت آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز ضمن گرامی داشت "روز شهرداری ها و دهیاری ها، با اظهار رضایت از روند پیشرفت پروژه های شهری، رهنمودهایی را ارائه نمودند و اظهار امیدواری کردند: شهرداری با گسترش مشارکت مردمی و ایجاد درآمد های جدید پروژه های در دست اقدام خود را هرچه سریعتر و با کیفیت مطلوب به اتمام برساند.

امام جمعه یزد گفت: کار برای خدا با نیت خالص باید اولویت مدیران برای حل مشکلات مردم باشد.

حضرت آیت‌الله محمدرضا ناصری با اشاره به سلایق مختلف مدیران، تصریح کرد: اختلاف‌سلیقه نباید عاملی در به تأخیر انداختن خواست مردم باشد بلکه مدیر خوب باید با جدیت و تلاش مضاعف مشکلات مردم را حل کند.

وی با تأکید بر لزوم برآورده کردن سریع نیاز ارباب‌رجوع، اظهار کرد: اشکال ما در کشور جدی نبودن در کارها و کم‌توجهی به کار مردم است.

ناصری خطاب به مدیران شهرداری یزد گفت: بهره‌گیری از همه توانمندی‌ها و استعدادهای جوانان باید موردتوجه قرار گیرد تا در همه امور پیشرفت کنیم.

ناصری یزدی گفت: توجه به خدا، همکاری همه اقشار، حرکت در مسیر سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و رعایت حال دیگران موجب موفقیت و مرتفع شدن سایر مشکلات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه به اهمیت رعایت و توجه به قانون توسط مردم اشاره کرد که باید همواره مدنظر همگان در هر شرایطی قرار گیرد که بدون آن نمی‌توان بر معضلات و مشکلات غلبه کرد.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات