صنعت برق جزو سالم‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور است

صنعت برق جزو سالم‌ترین دستگاه‌های اجرایی کشور است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسن متولی‌زاده" در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر، اقدامات پیشگیرانه و حذف زمینه‌های بروز تخلف را بزرگ‌ترین خدمت به صنعت برق عنوان کرد که نیازمند تنظیم سازوکارهای لازم و ارایه پیشنهادهای اصلاحی است و علاوه بر حفظ سلامت سازمان، افزایش اعتماد مردم به صنعت برق را در پی دارد.
در این مراسم، "فريد حسين نوری" مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت نیرو با تاکید بر جایگاه حساس دفتر بازرسی به تبیین موضوعات مورد توجه وزارت نیرو پیرامون بازنشستگی در شرکت‌های دولتی و غیر دولتی، عدالت در استخدام، حقوق و مزایای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و رسیدگی به مطالبات پیمانکاران پرداخت.
در ادامه، عظیم اعتمادی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر، بر عزم این دفتر برای  ارتقای شفاف سازی، ریشه یابی مشکلات و پیشگیری از تخلف و نقش حمایتی معاونان و اعضای هیئت مدیره در تبدیل نقاط ضعف به قوت تاکید کرد.
طی این مراسم، "عظیم اعتمادی" به سمت مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات توانیر منصوب و از خدمات "کرم رضائی" مدیرکل و "سیدمحمد حسینی" سرپرست سابق این دفتر تجلیل شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات