تعارفی در تامین امنیت غذایی سالم برای شهروندان نداریم

تعارفی در تامین امنیت غذایی سالم برای شهروندان نداریم

در این جلسه مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تقدیر از عملکردکشتارگاه شهرداری تبریز در راستای تامین گوشت دام اظهار کرد: خوشبختانه تعامل سازنده کشتارگاه تبریز با اداره کل دامپزشکی موجب اتفاقات مبارکی در تامین گوشت مصرفی سالم و شناسنامه دار  شهروندان شده است.

دکتر بهداد افزود: در این وضعیت کرونا  کشتارگاه تبریز توانسته است به خوبی از عهده مشکلات پیش رو برآید و من به نوبه خود از همکاری شایسته این سازمان در جهت بازرسی و کشف و ضبط فرآورده های دامی غیر بهداشتی تقدیر و تشکر می نمایم.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز نیز تعامل سازده را کلید موفقیت در عرضه گوشت سالم به شهروندان دانست و گفت: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم سلامت مردم با سلامت گوشت مصرفی و همچنین اراده راسخ اداره کل دامپزشکی در جهت جلوگیری از تولید و عرضه گوشت غیر استاندارد و ناسلام به مصرف کنندگان، شهرداری تبریز نیز دوشا دوش دستگاههای ذیربط تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود را برای تامین امنیت غذایی شهروندان  بکار خواهد بست.

دکتر کریم قدرتی افزود: فقط در بازرسی های مشترک  یک ماهه اخیر ۱۱۶ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی انجام گردیده و مقدار قابل توجهی گوشت گرم و آلایش های دامی ضبط شده است که بعضا با اخذ تعهد و اخطار کتبی یا محضری همراه بوده و در چهار مورد با اخذ حکم غذایی مرکز عرضه گوشت پلمپ گردیده و در دو مورد برای پیگیری به دادگاه نیز معرفی شده اند.

وی تاکید کرد: در تامین امنیت غذایی مردم تعارف نداریم و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد که صد البته نقش اداره کل دامپزشکی در این خصوص بسیار پر رنگ و تعیین کننده است.

در پایان مدیرکل دامپزشکی استان و هیئت همراه از فروشگاه مرکزی عرضه گوشت کشتارگاه شهرداری تبریز و نقاط مختلف سازمان بازدید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات