امتداد زیرگذر گلستان با صرف بیش از ۸۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

امتداد زیرگذر گلستان با صرف بیش از ۸۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در آیین افتتاح امتداد زیرگذر گلستان گفت: تاخیر در افتتاح این طرح باعث بروز مشکلاتی در عبور و مرور مردم می‌شد.
وی اظهار داشت: این طرح با هدف بهبود ترافیک ورودی شمال غرب کلانشهر شیراز و ساماندهی ترافیک ورودی شهرک گلستان، مجتمع خلیج فارس، ایستگاه راه آهن، شهرک قصر قمشه و صدرا بوده است.
شهردار شیراز افزود: طی سال‌های گذشته در منطقه گویم که در این محور قرار گرفته کار عقب نشینی املاک مورد مسیر انجام نشده، اداره راه و شهرسازی به وظایف خود در این باره عمل نکرده است و اکنون شهرداری شیراز با انبوهی از مشکلات در این بخش روبه رو است.
وی افزود: برخی مسیر‌ها از جمله کمربندی شیراز تحت اختیار اداره راه و شهرسازی است، اما مردم درباره کاستی‌ها و مشکلات این محور از جمله نورپردازی ضعیف، آسفالت شهرداری را مورد انتقاد قرار می‌دهند.
چپگرد صدرا، ترافیک منطقه را روان می‌کند
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز هم بیان کرد: فشار ترافیک ورودی شیراز از سمت سپیدان روی محوری بود که اکنون زیرگذر گلستان ایجاد شده و از همین رو ساخت امتداد زیرگذر گلستان یکی از الزامات این شهر بود.
نواب قائدی گفت: برای ساخت این طرح عمرانی حدود ۴۳۰ هزار متر مکعب خاک برداری انجام و همچنین ۶ دوربرگردان نیز احداث شده است.
وی افزود: در ادامه این طرح چپگردی به سمت صدرا نیز احداث خواهد شد که اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است و قطعا با بهره برداری از این چپگرد ترافیک این منطقه نیز روان‌تر خواهد شد.
قائدی اضافه کرد: برنامه ریزی‌ها به سمت و سویی است که نمونه این زیرگذر در منطقه گویم نیز ایجاد شود.
وی عنوان کرد: با تکمیل آزادراه شیراز اصفهان که اکنون در مرحله احداث است بر ترافیک شمال غرب شیراز افزوده خواهد شد که احداث زیرگذر گلستان بر رفع این مشکل تاثیر زیادی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات