تأکید شهردار یزد بر تعامل...

در دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با شهردار یزد که به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها  در روز دوشنبه شانزدهم تیر ماه به انجام رسید، جمال الدین عزیزی بر تعامل بیشتر شهرداری و اوقاف تأکید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در روز شانزدهم تیرماه به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها با حضور در شهرداری یزد، این مناسبت را به شهردار و دست اندرکاران مدیریت شهری  تبریک گفت.

شهردار یزد در این دیدار با اشاره به همکاری های دو نهاد و تشکر از هماهنگی های خوبی که به عمل می آید، به بیان تفاوت شهرداری با سایر ارگان ها پرداخت و اظهار امیدواری کرد: همکاری های فی ما بین ادامه یافته و شرایط مناسب تری پیدا نماید.

جمال الدین عزیزی گفت: در اجرای پروژه های شهری، زمان، محدودیت ها و سالیانه بودن بودجه از اهمیت بالائی برخوردار است به طوریکه برخی اوقات، طولانی شدن اجرا، موجب عوض شدن کاربرد پروژه ها می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هم با تأکید بر همکاری های بیشتر، نکته اساسی اوقاف را در تمام موارد، رعایت صرفه و صلاح  وقف دانست و خاطرنشان نمود که ما به دنبال تعامل با شهرداری هستیم.

محسن عباسی عضو شورای اسلامی شهر یزد هم در این جلسه با بیان اینکه فلسفه وجودی وقف آبادانی و فلسفه وجودی شهرداری نیز آبادانی است گفت: بخشی نگری نکنیم و از قانون تمکین نماییم تا فلسفه وقف مختل نشود.

وی بازنگری کلی در دستورالعمل های اوقاف را یکی از ضروریات دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات