اصلاح شبكه هاي فرسوده فشار ضعيف توزيع برق در خراسان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق خراسان شمالي، فاز 2 پروژه اصلاح شبكه هاي فرسوده توزيع برق خراسان شمالي با تبديل 2 هزار و 300 كيلومتر شبكه سيمي فشار ضعيف به كابل خود نگهدار بدون اعمال خاموشي، فردا با حضور وزير نيرو از طريق ويديو كنفرانس در محل ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق خراسان شمالي به بهره برداري مي رسد.
با اجراي فاز 2 پروژه اصلاح شبكه هاي فرسوده فشار ضعيف توزيع برق خراسان شمالي، 100 درصد شبكه هاي هوايي فرسوده با كابل خودنگهدار بدون اعمال خاموشي به بهره برداري مي رسد.
اين پروژه در راستاي پويش #هرهفته-الف-ب-ايران در شهرستان هاي شيروان، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه با صرف اعتباري به ميزان هزار و 200 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.
اين طرح بيشتر با هدف افزايش قابليت اطمينان شبكه در شرايط سنگين جوي و جلوگيري از خاموشي هاي ناخواسته،كاهش تلفات فني و عايق شدن شبكه و حذف خطرات ناشي از برق گرفتگي شبكه فشار ضعيف اجرا شد و فردا به بهره برداري مي رسد.
لازم به ذكر است فاز يك پروژه ياد شده به ميزان 2 هزار و 400 كيلومتر با اعتباري به مبلغ 960 ميليارد ريال در سال 97 در شهرستان هاي بجنورد، اسفراين، جاجرم و فاروج به بهره برداري رسيده بود.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات