بیش از 1.9 میلیارد ریال اعتبار برای جدول‌گذاری و بلوک فرش در منطقه دو

بیش از 1.9 میلیارد ریال اعتبار برای جدول‌گذاری و بلوک فرش در منطقه دو

احمد شاه بالایی از اجرای بیش از یک‌هزار متر طول جدول‌گذاری و 675 متر مربع بلوک فرش طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: برای بهسازی بلوک فرش و جدول گذاری معابر سطح منطقه بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون ريال از محل اعتبارات عمرانی منطقه دو هزینه شده است.
وی، تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده‌ روها و جداول خیابان‌های سطح منطقه را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و عنوان کرد: این اقدام با هدف ارتقای سطح کیفی معابرو بهسازی مناظر شهری انجام شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان افزود: بلوارکاج، دانش 33، شمشاد 5 و مجاهد 5 زیدی از جمله معابری بوده که عملیات جدول‌گذاری و بلوک فرش طی مدت مذکور در آن انجام شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری در ادامه تصریح کرد: اولویت‌بندی عملیات جدول گذاری و بلوک فرش معابر شهری، براساس درخواست‌های مردمی و پیشنهاد معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی نواحی سه گانه بوده که به عنوان یکی از سیاست‌های منطقه در سال جاری نیز در دستورکار است.
وی در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان در انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی تقدیر و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و همکاری شهروندان شاهد به ثمر رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی بیشتری درسال پیش رو باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات