شورا با وجود نظرات مختلف، نسبت به تلاش شهرداری متفق‌القول است

شورا با وجود نظرات مختلف، نسبت به تلاش شهرداری متفق‌القول است

علی‌رسول‌زاده در دیدار اعضای شورای اسلامی، شهردار و مدیران شهری با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان که به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ّبرگزار شد، با تأکید بر جایگاه ویژه کاشان به عنوان یکی از شهرهای مهم استان و کشور بیان کرد: با توجه به وظایف متعدد شهرداری‌ها که تا 400 وظیفه می‌رسد، شهرداری‌ کاشان برای پاسخ به نیازها و مشکلات مسئولیت سنگینی برعهده دارد.
وی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته، نقش‌آفرینی شهرداری در این زمینه را یادآور شد و گفت: با وجود تلاش‌های همه دستگاه‌‌ها و نهادها به خصوص نهادهای مردمی، اما بخش اعظم کار برعهده شهرداری‌ها بوده است. رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از بخش‌های خدماتی شهرداری، از زحمات سازمان آرامستان‌ها به خصوص عوامل تغسیل و تدفین به صورت ویژه قدردانی کرد.
رسول‌زاده، ضمن ارج نهادن به تلاش‌های صورت گرفته در شهرداری تصریح کرد: البته نقدها و اشکالاتی هم وجود دارد که باید به صورت کارشناسی بررسی شود تا امر خدمت‌رسانی روز به روز و بهتر از گذشته ارتقا یابد.
وی، ایثارگری‌ها و رشادت‌ها برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی به خصوص حماسه‌آفرینی مردم کاشان در هشت سال دفاع مقدس را متذکر شد و بر لزوم خدمت‌گزاری خالصانه متناسب با این فداکاری‌ها تأکید کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات