مسئولین استانی هنوز وضعیت شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشان را درک نکرده‌اند

مسئولین استانی هنوز وضعیت شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشان را درک نکرده‌اند

علی هاشمی طاهری در دیدار اعضای شورا، شهردار و مدیران شهری با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان که که به مناسبت هفته شهرداری‌ها ودهیاری‌ها صورت گرفت، با یادآوری اینکه بزرگ‌ترین مدیریت هر شهر مدیریت شهرداری است، بیان کرد: حساسیت و تنوع وظیفه‌ها در شهرداری‌ها به اندازه‌ای است که این نهاد عمومی در هر وظیفه‌ای نظیر جمع‌آوری زباله، اصلاح و توسعه فضای سبز و... تعلل کند، بازتاب آن فورا مشخص می‌شود و مردم لمس می‌کنند.
وی، با اشاره به اینکه موضوع تغییر کاربری زیر نظر کمیسیون ماده پنج به ریاست استاندار است افزود: شهروندی برای تغییر کاربری درخواستی را ارائه می‌دهد، اما پرونده‌اش چندین ماه در استان معطل می‌ماند به گونه‌ای که بر اساس گزارشی در حال حاضر حدود 590 پرونده انباشته وجود دارد.
عضو شورای اسلامی شهر، اضافه کرد: کاشان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان بعد از مرکز استان محسوب می‌شود اما پهناور بودن استان اصفهان موجب شده تا توجه آنطور که شایسته این خطه مهم است صورت نگیرد.
وی، بحث پرداخت عوارض را چالش دیگر مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: برای اداره شهر نیازمند منابع نیاز بوده این در حالی است که شهروندان حدود 60 میلیارد تومان عوارض نوسازی خود را پرداخت نکرده‌اند و عمر برخی از این بدهی‌ها، پنج یا 10 سال است.
هاشمی‌ طاهری، دیگر مطالبات انباشته شده نظیر عوارض خودرو، تعهدات دستگاه‌های دولتی و...را متذکر شد و بیان کرد: البته شهرداری نیز باید برای وصول مطالبات خود جدی‌تر عمل کند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات