مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: افزایش 2 مگاواتی مصرف برق در چُرام / افتتاح طرح دائم پُست فوق توزیع چُرام در سال آینده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: افزایش 2 مگاواتی مصرف برق در چُرام / افتتاح طرح دائم پُست فوق توزیع چُرام در سال آینده

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 2 مگاواتی مصرف برق در شهرستان گرمسیری چُرام این استان در ساعات اوج بار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " مهندس داود راهزادی " در حاشیه بازدید از پُست 132 به 33 کیلوولت شهرستان چرام به رسانه ها گفت: میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی داشته و این استان در محدوده قرمز مصرف است.

وی آخرین میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد در ساعات اوج بار روز گذشته را 411 مگاوات عنوان و اظهارداشت: 23 مگاوات از این میزان مربوط به مشترکین برق شهرستان چُرام بوده که نشان از رشد 2 مگاواتی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: گرمای زودرس و تغییر الگوی مصرف در شهرستان چرام مهمترین دلیل افزایش 2 مگاواتی مصرف برق طی روزهای گذشته بوده است.

افتتاح طرح دائم پُست فوق توزیع چُرام در سال آینده

راهزادی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین اقدامات صورت گرفته برای افتتاح طرح دائم پُست فوق توزیع شهرستان چُرام استان کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره و ادامه داد: براساس برنامه های پیش بینی شده و در صورت تامین اعتبار لازم، طرح دائم پُست فوق توزیع این شهرستان در تابستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: اعتبار پیش بینی شده برای افتتاح این طرح با یک ترانس 50 مگاولت آمپر بیش از 44 میلیارد تومان بوده که اکنون پیشرفت فیزیکی حدود 50 درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح طرح دائم پُست 132 به 33 کیلوولت شهرستان چُرام را گامی ارزشمند و حیاتی برای تامین برق پایدار ، کاهش خاموشی ها و رفع نوسانات کنونی شبکه های برق در این شهرستان برشمرد.

راهزادی افزود: فاز اول این طرح با نصب یک ترانس 50 مگاولت آمپری و اعتباری بیش از 120 میلیارد ریال در مهرماه 97 به بهره برداری رسیده و البته در همان موقع نیز خط ورودی این پُست که بصورت ورود و خروج خط 132 کیلوولت پُست بهبهان – یاسوج بوده بطول سه کیلومتر و با اعتباری بیش از 9 میلیارد ریال در دی ماه 96 به بهره برداری رسیده بود.

شهرستان چرام از شهرستان های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که حدود 16 هزار اشتراک برق دارد.

دمای هوا در فصل گرم در این شهرستان از مرز 45 درجه نیز می گذرد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات