رفع تصرف و آزادسازی ۱۸۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه...

مدیر منابع آب شهرستان های نوشهر، چالوس و کلارشت از آزادسازی ۱۸۰۰ مترمربع از زمین‌های تصرف شده حریم و بستر رودخانه امیررود در محدوده شهرستان نوشهر پس از ۱۵روز پیگیری قضایی خبر داد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران، حامد عبدالهی مدیر منابع آب شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت ضمن هشدار قاطع به متخلفین و متصرفین بستر مجاری و منابع آبی گفت: با حمایت بسیار خوب دستگاه قضایی به خصوص دادستان نوشهر و همراهی نیروی انتظامی و همچنین همکاری شهرداری ۱۸۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه امیررود نوشهر رفع تصرف گردید .

وی با بیان اینکه برخی از متخلفین به تصور اینکه در شرایط کرونایی اقدامات خلاف قانون آنها از دید  مامورین  و مجریان قانون مخفی خواهد ماند، افزود: گروه های گشت و بازرسی و مامورین ماده 30 این امور در هیچ شرایطی، فعالیت خود را تعطیل نخواهند کرد و این امور ضمن معرفی متصرفین به مراجع قضایی، انفال و اراضی عمومی را آزاد و تاسیسات احداثی را تخریب خواهد نمود .

عبدالهی خاطر نشان کرد: در آزاد سازی بستر علاوه بر حمایت های دستگاه قضا و انتظامی، برخی از نهادها و ادارات از جمله شهرداری ها مشارکت فعال داشتند که جا دارد از همه آنها تشکر و قدردانی کنیم .

پیش از این نیز با تلاش مدیریت منابع آب بابل اجرای حکم تصرفات بستر و حریم با حضور دادستان بابل منطقه مرزون آباد انجام شده بود.

شایان ذکر است تاکنون بیش از 23 مورد تجاوز ساختمانی در حریم و بستر رودخانه تخریب و آزادسازی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای مازندران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای مازندران

    شركت آب منطقه‌ای مازندران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات