عملیات عمرانی اتصال جلوخان به کهندژ تا 4 ماه  ...

عملیات عمرانی اتصال جلوخان به کهندژ تا 4 ماه ...

عملیات عمرانی اتصال جلوخان به کهندژ تا 4 ماه آینده به اتمام می‌رسد/ غالب این مسیر دسترسی، پیاده‌محوری است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی با بیان اینکه پروژه جلوخان از اواخر اسفندماه سال گذشته قابل بهره‌برداری است، اظهارکرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا و بسته شدن آرامگاه فردوسی موجب کاهش رفت‌وآمد گردشگر و مسافر و شهروندان مشهدی در این فضا شد.

ریاضی با بیان اینکه پروژه جلوخان الحاقاتی چون پارکینگ، ایستگاه اتوبوس، تاکسی، غرفه دستفروشان محلی و سایه‌بان‌های داخل پروژه نیز داشته است، گفت: بخش زیادی از این بخش‌ها نیز تکمیل شده و مابقی نیز تا پایان هفته انجام و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به احداث مسیر دسترسی جلوخان به کهندژ اشاره کرد و افزود: عملیات عمرانی این پروژه از حدود 2 هفته قبل آغاز شده و 6 میلیاردتومان نیز اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس از اتمام عملیات عمرانی دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهندژ تا 4 ماه آینده خبرداد و تصریح کرد: 600 متر از این مسیر 800 متری، صرفا پیاده‌راه بوده که از جلوخان تا این ارگ قدیمی و باستانی ادامه دارد.

ریاضی در پایان گفت: علاوه بر این پروژه، احیاء برج و بارو و دروازه رودبار توس، ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی چهاربرج و چندین پروژه دیگر نیز در دستورکار سال 99 شهرداری قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات