تقدیر از پیشنهادهای برتر و مشارکت کننده برتر سال 98 نظام...

با هدف توسعه فرهنگ مشارکتی از پیشنهادهای برتر سال 98 و همچنین مشارکت کننده برتر سال 98 شرکت آب منطقه ای گلستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت این شرکت گفت: پیشنهادهای آقایان جواد تیموری، عبدالرضا کابلی و سیدمصطفی موسوی به ترتیب با عناوین "اصلاح ساختار مدیریت، شناسایی و جذب درآمدهای شرکت"، "مدیریت سیلاب رودخانه زرینگل" و "مطالعات پتانسیل سنجی سدهای کبودوال و بوستان در احداث نیروگاههای کوچک برقابی" به عنوان پیشنهادهای برتر و آقای سیدمهدی سیدکلبادی به عنوان مشارکت کننده برتر سال 98 شرکت با تعداد30 پیشنهاد انتخاب گردیدند.

مهندس گرزین اظهار کرد: در این جلسه ، با اهداء تقدیرنامه توسط سرپرست محترم شرکت از این افراد  تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در این جلسه ، با بیان این که هدف از استقرار نظام پیشنهادها، بهره گیری از ایده های خلاقانه کارکنان در راستای ارتقاء عملکرد شرکت و افزایش رضایت ذینفعان است، اظهار امیدواری کرد بتوان با اجرای پیشنهادهای مصوب کارکنان، به این اهداف دست یافت.

مهندس سید محسن حسینی افزود: یکی از مهمترین ابزارها برای جلب حضور همکاران و ارائه پیشنهاد، درگیر کردن همه سطوح سازمان به این موضوع می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات