یکساعت پاسخگویی برخط مردمی از طریق سامانه 111 توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان
یکساعت پاسخگویی برخط مردمی از طریق سامانه 111 توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان
به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در محل استانداری اصفهان پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان محترم شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، در راستای برنامه زمانبندی حضور مديران کل دستگاههاي اجرايي در مرکز الكترونيكي ارتباط مردم و دولت(سامد) صبح امروز؛ علیرضا قاری قرآن مدير كل راه و شهرسازي استان به صورت برخط پاسخگوي مردم شريف استان بود. و تماسهاي مختلف شهروندان در قالب درخواست، پيشنهاد، گزارش و شكايات را به صورت مستقيم پاسخگويي نمود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره گفت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی مدیران به درخواستها و شکایات مردمی بوده و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاهها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایتمندی شهروندان افزاش یابد.
وی افزود: میزخدمت الکترونیکی، پورتال اداره کل، سیستم تلفنی 111 و سامانه سامد موجب شده است که مشکلات مردم از طریق ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان به سرعت قابل حلوفصل و رسیدگی باشد.
گفتنی است از مهمترین سوالات امروز مردم در سیستم 111 تلفنی، واگذاری اراضی به معلولین، مشکلات جادهای، مشکلات بافت فرسوده، مسکنمهر و ثبت نام طرحاقدامملی مسکن بود
نظرات