احداث ساختمان آتش نشانی در شهرک خاوران با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی

احداث ساختمان آتش نشانی در شهرک خاوران با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی با اعلام این خبر گفت: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی خاوران بعنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان این شهرک، از ابتدای سال جدید با شتاب بخشی و تسریع در حال اجرا بوده و هم اکنون دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که   انشاءالله در ماههای آتی شاهد بهره برداری از این پروژه ی زیرساختی خواهیم بود.

وی افزود : در همین راستا ضمن بازدید های هفتگی از محل پروژه ،با بررسی مسایل پیش رو اقدامات لازم در راستای شتاب بخشی و تسریع در اجرای این پروژه صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۹ در خصوص مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: ساختمان ایستگاه آتش نشانی خاوران با احتساب عرصه و اعیانی در متراژکل۴۱۰۰ متر مربع در حال احداث می باشد که با توجه به شکل گیری بافت شهری وتوسعه ی این منطقه، احداث این ایستگاه ، بعنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسانی در این شهرک، با هدف پوشش سریعتر و مطلوب تر حوادث و امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز، با جدیت مدیریت شهرداری منطقه۹ پیگیری می شود.

شهردار منطقه۹ تصریح کرد: از مهمترین پیش بینی های صورت گرفته در این ایستگاه آتش نشانی میتوان به پد بالگرد اشاره کرد که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به  حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات