اقدامات مدیریت شهری در حوزه عمرانی غرور آفرین است/ انتظار داریم که  ...

اقدامات مدیریت شهری در حوزه عمرانی غرور آفرین است/ انتظار داریم که ...

اقدامات مدیریت شهری در حوزه عمرانی غرور آفرین است/ انتظار داریم که مدیریت شهری در خدمت رسانی به مردم حمایت شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری امروز در حاشیه بازدید شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری از پروژه های عمرانی مدیریت شهری ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، افزود: باید شرایطی فراهم شود تا مردم بتوانند از کارهای مبارکی که در نقاط مختلف شهر درحال انجام است، بازدید کنند.
وی با بیان این که آثار ونتایج این پروژه ها نه تنها به مردم مشهد بلکه به هموطنانمان که از سراسرکشوربه مشهد سفر می کنند، خواهد رسید اظهارکرد: با مشاهده روند و سرعت اجرای پروژه ها بخش زیادی از پروژه های عمرانی تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
وی تصریح کرد: پروژه های عمرانی دراطراف شهربرای رفع مشکلات و گره های ترافیکی طراحی و درحال اجرا است مشکلی که ساعت ها شهروندان و زائران را درترافیک گرفتار می کند.
حیدری با اشاره به این که درحال حاضر ۶هزارنفر به صورت مستقیم در پروژه های عمرانی شهرداری مشهد مشغول به کار هستند، گفت: این موضوع با توجه به شرایط و فضای اقتصادی کشور وشیوع ویروس کرونا از اهمیت ویژه ای برخورداراست.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: با وجود رکود اقتصادی و مشکلات موجود در کشور، خوشبختانه هیچکدام از پروژه های عمرانی شهرداری مشهد به دلیل منابع مالی تعطیل نشده است و همه پروژه ها طبق زمانبندی درحال اجرا هستند.
وی افزود: معتقدیم اکنون یک حرکت جهادی ارزشمند از سوی مدیریت شهری در شهر مشهد را شاهد هستیم که امیدواریم رضایت مردم و ولی نعمتمان امام رضا(ع) را به دنبال داشته باشد.
وی با بیان این که تنها انتظارمان این است که همه مسئولان از جمله نماینده عالی دولت و دستگاه های اجرایی و غیره به مدیریت شهری در این راه کمک کنند، اضافه کرد: تا کنون این هم افزایی و حمایت درمشهد وجود داشته است و ما نیزاز این فضا برای خدمت به مردم استفاده کرده ایم که امیدواریم این هماهنگی و حمایت ها در ابعاد مختلف ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: اجرای این حجم از پروژه در سطح کلانشهرهای کشور و حتی پروژه های عمرانی دولتی بی نظیر است لذا در این راه نیازمند حمایت های معنوی، حمایت های حقوقی و حمایت هایی که کمک کند بتوانیم این پروژه ها را درزمانبندی درنظرگرفته شده به بهره برداری برسانیم، هستیم.
حیدری ادامه داد: خدمت رسانی به مردم حق آنها است و خوشحال هستیم که مجموعه مدیریت شهری توانسته است بخشی از خواسته های مردم را دراجرای پروژه های عمرانی پاسخگویی کند.
رئیس شورای شهر مشهد افزود: انتظار ما از شهرداری مشهد این است که در کنار توجه به سرعت اجرای پروژه ها به کیفیت کار، ابعاد زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی را که مورد تاکید شورای شهر است نیز توجه شود.
وی با اشاره به این که یکی ازمشکلات پروژه های عمرانی درکشور از دیدگاه کارشناسان تاخیر دراجرای پروژه ها است اظهارکرد: اما این نوید را به مردم عزیز مشهد می دهیم و تا کنون نیز در پروژه های قبلی آن را ثابت کرده ایم که تاخیر در بهره برداری از پروژه ها نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: این موضوع نشان دهنده یک کار و مدیریت حرفه ای در میان مدیران شهری است که پروژه ها را به صورت سه شیفته فعال نگاه داشته اند.
حیدری با بیان این که اکنون در بسیاری ازملزومات مورد نیاز، پروژه های عمرانی با افزایش تا صد درصدی قیمت مواجه هستند، افزود: این موضوع هزینه اجرای پروژه ها را نسبت به آن چیز که درابتدا پیش بینی شده است چند برابر می کند اما با همه این افزایش قیمت ها تمهیداتی از سوی مدیریت شهری اندیشیده شده و شورای شهر نیز با مصوبات خود ازشهرداری مشهد در راستای اجرای پروژه های عمرانی حمایت کرده است.
رئیس شورای شهر مشهد گفت: ما ازابتدا لطف و همراهی مردم عزیزمان را داشته ایم و همچنان نیازمند این لطف و همراهی از سوی مردم هستیم.
وی اضافه کرد: ما در خدمات رسانی به مردم نیازمند همراهی، همدلی، حمایت های معنوی، حقوقی و پرهیز ازایجاد شرایط خاص برای مدیریت شهری و وارد شدن استرس ها و فشارها که می تواند انگیزها را تحت الشعاع خود قراردهد، هستیم.
حیدری ادامه داد: می طلبد که همه دستگاه ها و مجموعه ها حتی دستگاه های نظارتی پای کار بیایند و با واقعیت های موجود نسبت به مدیریت شهری قضاوت نمایند، معتقدیم اگر از این نظر به ما کمک کنند مطمئن باشید که این دوره مدیریت شهری دروه ای خواهد بود که بخش زیادی ازمشکلات مردم در حوزه شهری برطرف خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهرمشهد افزود: برای ما مهم برون داد و نتایج همه این اقدامات است که می تواند امید واعتماد را درمردم مشهد و شهری که درحقیقت به دلیل وجود مرقد حضرت رضا(ع) پایگاه و قلب جهان اسلام و تشیع است افزایش دهد، لذا مدیریت شهری برخی از رویکردها و نگاه ها را توقع ندارد، بلکه انتظار داریم حمایت ها همچنان برای خدمات رسانی به مردم ادامه داشته باشد .
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات